Άλλη μια τιμητική διάκριση για τον κ. Κορωνιό Κωνσταντίνο, ο οποίος προσκλήθηκε στο «Τρίτο διεθνές συνέδριο στο μάρκετινγκ υπηρεσιών», προκειμένου να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της επιστημονικής έρευνας που πραγματοποιεί στο πλαίσιο του διδακτορικού που πραγματοποιεί στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, στο τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού

Το συνέδριο, θέμα του οποίου ήταν : «Μεθοδεύοντας την έξοδο απ' την οικονομική κατάρρευση: Διερεύνηση του παρόντος και του μελλοντικού ρόλου των υπηρεσιών», πραγματοποιήθηκε στις 7-9 Σεπτεμβρίου στη Σμύρνη της Τουρκίας, ύστερα από συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ), της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και του πανεπιστήμιου της Τουρκίας Dokuz Eylul, Faculty of Business.

Το περιεχόμενο της έρευνας του κ. Κορωνιού Κωνσταντίνου, θέμα της οποίας είναι το: «Λειτουργικά vs κοινωνικά οφέλη: τι μετράει περισσότερο στο affinity marketing?» παρουσιάζει εξαιρετικό επιστημονικό και ερευνητικό ενδιαφέρον, έχοντας ως αποτέλεσμα, τα αποτελέσματα της έρευνας που παρουσίασε στο συνέδριο, να αποσπάσουν τα εγκωμιαστικά σχόλια και να παρακινήσουν το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων ακαδημαϊκών και ερευνητών.

Ο κ. Κορωνιός Κωνσταντίνος, έχει σπουδάσει Διεθνή Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, από όπου απέκτησε και το πρώτο του μεταπτυχιακό τίτλο, στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ). Κατά τη συνέχεια των σπουδών του, γίνεται δεκτός στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ), όπου και αποκτά το δεύτερο μεταπτυχιακό του τίτλο στο Μάρκετινγκ και στην Επικοινωνία με νέες τεχνολογίες. Αυτή την περίοδο τέλος, είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, στο τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού