Συλλέγοντας ατόφιες σκέψεις και γραφή του Ιωάννη Χρηστάκη από την τις τελευταίες 5-6 ημέρες…

Γράφει ο Ιωάννης Χρηστάκης*

Κουρασμένοι, πλέον, γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές βλέπουν τις κυρίες Κεραμέως και Ζαχαράκη να βγαίνουν στα κανάλια, να πελαγοδρομούν αναμασώντας ελαφρές παραλλαγές του ίδιου ποιήματος περί διενέργειας των πανελληνίων εξετάσεων και ίσως...κάποτε καθολικού ανοίγματος των σχολείων…

…Έχοντας ζήσει το φιάσκο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, δε ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ότι χρειάζεται ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ για να οργανωθούν ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ…

…Τα σχολεία είναι τόσο απροετοίμαστα ,από πολλές απόψεις. Η διαρρύθμιση τους είναι τέτοια που δεν αποφεύγεται ο συγχρωτισμός εργαζομένων.
Χρειάζονται απολυμάνσεις, επάρκεια σε υλικά καθαρισμού, ειδικός εξοπλισμός σε όσους ριχτούν στη μάχη της διενέργειας των πανελλαδικών…
Άνετοι, ευάεροι χώροι για εξεταστικές επιτροπές, εξεταστικά τμήματα, βαθμολογικά κέντρα, καθαρές τουαλέτες, ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες, έξοδοι, είσοδοι, ιατρικό προσωπικό και πάμπολλα άλλα…

O κίνδυνος είναι μεγάλος για τη ζωή των εκπαιδευτικών που τους θέλετε μέχρι τα 67 και οσονούπω μέχρι τα 70 στις Τάξεις…
Πρέπει να ληφθεί μέριμνα ως προς την ηλικία και τα υποκείμενα νοσήματα που έχουν πολλοί από τους συναδέλφους…

Κάποιοι σκέφτονται να ανοίξουν τα Σχολεία

Γνωρίζουν άραγε τα παρακάτω:
1.Η ηλικία του 40% των εκπαιδευτικών είναι από 50 χρονών και πάνω!!!
2.Ότι θρηνήσαμε ήδη μάχιμους και συνταξιούχους εκπαιδευτικούς από αυτή την πανδημία.
3.Ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί δουλεύουν υποφέροντας από χρόνια νοσήματα.
4.Ότι στις Πανελλήνιες εξετάσεις είναι ΑΔΥΝΑΤΗ η απόσταση των 2 μέτρων. Έχετε ιδέα πώς λειτουργούν εξεταστικές επιτροπές, βαθμολογικά κέντρα, εξεταστικά κέντρα και λοιποί χώροι;
5.ότι τα σχολεία χρειάζονται απολυμάνσεις και τα περισσότερα μοιάζουν με φυλακές στις υποδομές; Σαπούνι δεν υπάρχει ούτε κατά διάνοια σε πολλά από αυτά. Πού θα βρεθούν μάσκες, γάντια ή καλύτερα ειδικές στολές για το εκπαιδευτικό προσωπικό;
6.ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ: ότι η ίδια η επιστημονική κοινότητα δε γνωρίζει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για τον κορονοϊό ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ;

Αιφνιδιάζεται για ασθενείς που ξανανοσούν, αμφιβάλλει για θεραπευτικά σχήματα, δεν ξέρει πώς διασπείρεται και από ποιούς περισσότερο, μαλώνει για χρήση μάσκας ή όχι, μας έπρηξε για τιμές φεριτίνης και λοιπές εικασίες.

Το άνοιγμα των σχολείων είναι ένα ΑΚΡΑΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!!! ΕΝΩ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΟΙ ΚΑΥΣΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.

ΟΛΜΕ,ΔΟΕ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!!!
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ .

ΧΩΡΙΣ ΑΝΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, ΕΛΠΙΔΑ ΕΜΒΟΛΙΟΥ Ή ΚΑΠΟΙΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ ΑΝΑΣΧΕΣΗΣ, ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ!!!

Ύστερόγραφο :
1.Διάσημοι, έγκριτοι λοιμωξιολόγοι έχουν την παρρησία να αρθρογραφούν για το επικίνδυνο πισωγύρισμα που θα επιφέρει το άνοιγμα των σχολείων ως προς τον έλεγχο της μετάδοσης του ιού. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!!!
2.Στη Γαλλία,η κυβέρνηση σκέφτεται τις επόμενες εβδομάδες να ανοίξει τα σχολεία. Σε γκάλοπ 70% των γάλλων γονέων και κηδεμόνων δηλώνουν ότι δε θα στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο!!! Σας λέει κάτι αυτό το δημοσκοπικό εύρημα;
3.Στην Ιταλία τα σχολεία θα ανοίξουν το Σεπτέμβριο.

* Φιλόλογος