Πάτρα: Ζητείται υπάλληλος διαχείρισης e-shop και εξυπηρέτησης πελατών
ΠΑΤΡΑ. Ζητείται υπάλληλος διαχείρισης e-shop και εξυπηρέτησης πελατών για άμεση πρόσληψη στην Πάτρα.
Κύριες αρμοδιότητες
- Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και Social Media
- Διαχείριση και εκτέλεση παραγγελιών
Προσόντα
- Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Πελατοκεντρική αντίληψη και έμφαση στην ποιότητα εξυπηρέτησης
- Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης
- Άψογη χρήση Η/Υ & διαδικτύου
- Καλή γνώση MS Office
- Καλή γνώση Αγγλικών
Παροχές
- Πλήρης απασχόληση ή μερική (part time) 4ωρη
- Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον
- Μισθός μηνιαίος ασφάλεια + bonus παραγωγικότητας.
Για να στείλετε το βιογραφικό σας κάντε click ΕΔΩ
Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις