Εύσημα στο ΚΤΕΛ Λακωνίας από γνωστό επικοινωνιολόγο!
Κύριοι,
Με το παρόν δελτίο τύπου που σας αποστέλλουμε επιθυμούμε να εκφράσουμε δημόσια τα συγχαρητήρια και τις ευχαριστίες μας προς το ΚΤΕΛ Λακωνίας για την άμεση ανταπόκρισή του σε συμβάν όπου έτυχε να έχουμε άμεση εμπλοκή.
Η σχέση μας με το ΚΤΕΛ Λακωνίας ανάγεται βέβαια στο παρελθόν, όταν κατά τα έτη 2012¹ και 2013² αξιολογήσαμε -σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδοχείων Λακωνίας- το ΚΤΕΛ στα πλαίσια συγκεκριμένου project για την ποιότητα υπηρεσιών και δημοσιεύσαμε σχετικές συγχαρητήριες αναφορές.
Σήμερα επανερχόμαστε με το παρόν και με αφορμή τυχαίο περιστατικό κατά τη μετακίνηση επιβάτη το οποίο αντιμετωπίσαμε σε προσωπικό επίπεδο. Θεωρούμε πως το ανθρώπινο λάθος -ιδιαίτερα σε περιόδους φόρτου εργασίας όπως αυτή του Αυγούστου- είναι φυσιολογικό σε κάποια πλαίσια, τα οποία ερευνητικά και επιστημονικά μπορούμε να αξιολογήσουμε και να αποδεχθούμε.
Κατά συνέπεια, ιδιαίτερη βαρύτητα πρέπει να αποδώσουμε στο χειρισμό του συμβάντος από μέρους του ΚΤΕΛ Λακωνίας, το οποίο επέδειξε για μια ακόμα φορά επαγγελματισμό και ευαισθησία.
Ευχαριστούμε τον Πρόεδρο του ΚΤΕΛ κ. Σταθάκο, το προσωπικό των σταθμών Αθήνας και Σπάρτης, καθώς και τα στελέχη του ΚΤΕΛ για την άμεση ανταπόκρισή τους, χάρη στην οποία το συμβάν περιορίστηκε στα όρια του τυχαίου, είχε αίσια έκβαση και μας έδωσε την ευκαιρία για μια ακόμα φορά να επαληθεύσουμε τις επιστημονικές μας παρατηρήσεις για την ποιότητα υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο και συνθήκες.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη φιλοξενία και ευελπιστούμε η παρέμβασή μας αυτή να συνέβαλε με κάποιο τρόπο στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης του κοινού τόσο προς το ΚΤΕΛ Λακωνίας, όσο και προς το συνολικό Λακωνικό -τουριστικό και όχι μόνο- προϊόν, με του οποίου την ανάδειξη ασχοληθήκαμε αφιλοκερδώς από το Μάιο 2012 ως το Φεβρουάριο 2014.
Με εκτίμηση,
Fotis Pantopoulos
Επικοινωνιολόγος
Strategic Communication, Organizational Behavior & Public Relations
Επιστημονικός Συνεργάτης Τμ. Πληροφορικής Παν/μίου Θεσσαλίας