Δεν αρκεί η παραγωγή, χρειάζεται και σχεδιασμένη προώθηση
Ένα από τα προβλήματα που παρατηρείται στην προώθησης των ελληνικών προϊόντων είναι ο σχεδιασμός τους, δηλαδή η καλή εμφάνιση της συσκευασίας, ικανή να επηρεάσει την συμπεριφορά του καταναλωτή, τελικά την πώληση.
- Πως ένα προϊόν γίνεται ελκυστικό στο μάτι ενός καταναλωτή;
- Πως ένα προϊόν διαφοροποιείται έναντι προϊόντων του ανταγωνισμού, ώστε να επιτευχθεί η πώληση του;
Το Packing world είναι ένα αξιόλογο blog που δείχνει τα καλά παραδείγματα που εμφανίζονται στον κόσμο.
Δυστυχώς αρκετές εταιρίες δεν μελετούν και δεν ισχυροποιούν το brand name τους στις αγορές (εντός και εκτός Ελλάδος), δεν δίνουν έμφαση στη σωστή διαμόρφωση του λογοτύπου τους, στην καλή φωτογράφιση, στην καλή ιστοσελίδα. Αυτό τις καθιστά αδύναμες και ανέτοιμες να υπερισχύσουν του ανταγωνισμού.
Επίσης ενδιαφέρουσα προσέγγιση για την Νευρο-επιστήμη και κατά πόσο επηρεάζει τις 5 αισθήσεις του ανθρώπου στο http://epixeireite.duth.gr/files/epix1_260509.pdf από τον Martin Lindstrom (Guru του marketing)