ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ. Έργα υποδομών που συμπληρώνουν δεδομένα ή δημιουργούν νέα προοπτική στην ανάπτυξη της Πελοποννήσου θα δουν και θα χρησιμοποιήσουν οι Πελοποννήσιοι έως το 2030.

Δρόμοι και τρένα είναι κυρίως τα έργα που θα δούμε σε μια Πελοπόννησο που θα φέρει πάνω της πλήθος δικτύων, άλλα ενεργειακά, άλλα τουριστικά και άλλα μεταφορικά αποτελώντας έτσι ένας σημαντικό κόμβο και όχι ένα τερματικό προορισμό.

Αυτοκινητόδρομοι

Στην τρέχουσα δεκαετία η χώρα θα κλείσει σχεδόν με ότι υπόλοιπα έχει σε μεγάλα έργα στους αυτοκινητόδρομους. Θα ολοκληρωθεί το Πάτρα-Πύργος, ένας δρόμος - καρμανιόλα που θρηνούμε θύματα κάθε χρόνο. Στο παιχνίδι, τώρα τελευταία έχει μπει και το νότιο τμήμα από τον Πύργο μέχρι την Τσακώνα, ως τμήμα πλέον του Δυτικού Άξονα, ή αλλιώς της νότιας απόληξης της Αδριατικής Οδού.

Στο ίδιο πλαίσιο θα έχουμε ολοκληρωμένη την Ιόνια Οδό από το Αντίρριο μέχρι την Κακαβιά αλλά και τον πρώτο της κάθετο σε αυτήν άξονα Άκτιο - Αμβρακία.

Σιδηρόδρομοι

Αυτή η δεκαετία επιφυλάσσει πολύ μεγάλα σιδηροδρομικά έργα. Το σημαντικότερο όλων θα είναι η επανασύνδεση της Πάτρας με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο μέσω μίας σήραγγας 5,1χλμ. Πλέον η χώρα θα διαθέτει διπλή, ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή από την Πάτρα μέχρι την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και μονές ηλεκτροκινούμενες γραμμές μέχρι την Ειδομένη και τον Προμαχώνα.

Στην Πελοπόννησο θα έχουν επαναλειτουργήσει οι γραμμές Κόρινθος - Ναύπλιο και Πάτρα - Πύργος. Στην Αττική, κάτι που ενδιαφέρει ίσως τους Πελοποννήσιους, θα έχουμε τις επεκτάσεις του Προαστιακού, προς τα δύο μεγάλα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου.

Ειδήσεις σήμερα:

Σύννεφο παραίσθησης! Στη φωτιά τόνοι ναρκωτικών από της αποθήκες της ΕΛ.ΑΣ.

Θα επιστρέψει η αγορά του ελαιόλαδου πάνω από τα 3 ευρώ;

Τρομακτική έκρηξη σε εργοστάσιο εκσφενδονίζει καζάνι σε χωράφι!

Κατάρρευση: 500 ξενοδοχεία στην Πελοπόννησο, «ζωντανά – νεκρά»