ΚΥΘΗΡΑ. Η ώρα για το τελευταίο ταξίδι φτάνει και για το «Βιτσέντζος Κορνάρος». Το αξέχαστο πλοίο ήρθε το 1994 με τα σινιάλα της Λασιθιώτικης Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας (ΛΑΝΕ) για τη γραμμή για Μήλο - Άγιο Νικόλαο - Σητεία.

Σταδιακά στη γραμμή προστέθηκαν αρχικά τα λιμάνια της Κάσου και της Καρπάθου (μαζί με το Διαφάνι) και αργότερα τα λιμάνια της Χάλκης και της Ρόδου. Ταξίδεψε και στην γραμμή από Αλεξανδρούπολη για Ρόδο.

Το 2009 το πλοίο ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή για Κύθηρα – Αντικύθηρα -Καστέλλι Κισσάμου με προσεγγίσεις σε Μονεμβασιά και Καλαμάτα τους θερινούς μήνες. Μέχρι το 2011 έκανε και ένα δρομολόγιο την εβδομάδα για Μήλο –Φολέγανδρο - Σίκινο - Ίο - Θήρα και Ανάφη.

Από το 2003 μέχρι το 2014 καπετάνιος του πλοίου ήταν ο καπετάν Δημήτρης Λαδάς.
Σε κάποια λίγα δρομολόγια προσέγγισε και στο λιμάνι της Σίφνου σε αβαρίες των πλοίων της γραμμής.
Στα πρώτα χρόνια καπετάνιος του πλοίου ήταν ο καπετάν - Μανώλης ο Φραγκιαδάκης. Στην πορεία του χρόνου ανέλαβε και ο καπετάν Βασίλης Πασχάλης. Τελευταίος του καπετάνιος πρέπει να ήταν ο καπετάν - Νίκος Ξυλογιαννόπουλος. Στο μηχανοστάσιο η ψυχή του βαποριού ήταν ο μαστρο - Στέλιος ο Παρακατσελάκης.

Όπως γράφουν άνθρωποι που το αγάπησαν «η ΑΝΕΚ, στην οποία πέρασε η διαχείριση του πλοίου, δεν αντιμετώπισε ποτέ το καράβι σαν ισότιμο με τα δικά της πλοία. Το πλοίο άντεξε όσο άντεξε χάρη στο μεράκι και την αγάπη των μελών του πληρώματός του. Εδώ και λίγα χρόνια παρέμενε παροπλισμένο στη Σαλαμίνα εξαιτίας μηχανικής βλάβης».