Ρίχνετε μια ματιά στο Facebook για πρώτη φορά μετά από καιρό και υπάρχουν 11 ειδοποιήσεις που υποδηλώνουν ότι οι άνθρωποι μιλούν για εσάς.

Μετά ανοίγετε την εφαρμογή. Αισθανθήκατε για μια στιγμή ξεχωριστοί, τώρα νιώθετε απλώς ενοχλημένοι.

Ένας νέος τύπος ειδοποίησης εμφανίζεται στην οθόνη κλειδώματος και στην αρχική οθόνη του τηλεφώνου σας, καθώς και στις εφαρμογές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σας προτρέπει να δείτε νέες δημοσιεύσεις ή να ασχοληθείτε με θέματα που έχουν δημιουργήσει κάποια τάση, χρησιμοποιώντας μηνύματα όπως «ένας φίλος δημοσίευσε μια ιστορία», «μια ομάδα δημοσίευσε δύο links» ή «οι άνθρωποι αντιδρούν» σε κάποια viral δημοσίευση.

Οι ειδοποιήσεις είναι δομημένες έτσι ώστε να μοιάζουν με εξατομικευμένη και επείγουσα αλληλεπίδραση - Δεν είναι

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν υιοθετήσει αυτό το νέο είδος προώθησης επειδή οι άνθρωποι δημοσιεύουν και αλληλεπιδρούν λιγότερο δημόσια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, πιέζουν περισσότερο συνολικά. Ενώ ο αριθμός των ειδοποιήσεων σε κάθε εφαρμογή κυμαίνεται με την πάροδο του χρόνου, έχουν αυξηθεί σχεδόν σε κάθε μεγάλο social media από τον Ιούλιο του 2023, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ανάλυσης εφαρμογών Measure Protocol.

Οι διαφημιστές, οι ψυχολόγοι και οι ακαδημαϊκοί υποστηρίζουν ότι οι ειδοποιήσεις αυτές θα οδηγήσουν πιθανότατα σε μεγαλύτερη αλληλεπίδραση από τους χρήστες, όμως επισημαίνουν ότι οι εταιρείες παίρνουν ρίσκο με τέτοιου είδους ειδοποιήσεις.

Εκπρόσωποι της LinkedIn, της Snap και της Meta Platforms, της μητρικής εταιρείας του Instagram και του Facebook, δήλωσαν όλοι ότι εστιάζουν σε εμπειρίες με επίκεντρο τον χρήστη και παρέχουν ελέγχους που επιτρέπουν στους ανθρώπους να απενεργοποιούν τις ανεπιθύμητες ειδοποιήσεις. Η X δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό.

Από το προσωπικό στο γενικό

Η αλλαγή στη στρατηγική οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι οι προγραμματιστές αντιμετωπίζουν τις ειδοποιήσεις και τις σελίδες ειδοποιήσεων περισσότερο σαν ροές ειδήσεων, λένε οι ειδικοί των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτή η αναθεώρηση του τι είναι άξιο για κοινοποίηση χρησιμεύει επίσης ως μέσο για να ενεργοποιηθούν λογαριασμοί που διαφορετικά θα μπορούσαν να αδρανοποιηθούν. Οι χρήστες που δεν είναι ενεργοί με τους λογαριασμούς τους μπορεί να λαμβάνουν περισσότερες ειδοποιήσεις.

Η διαγραφή εφαρμογών ή η απενεργοποίηση των ειδοποιήσεών push θα περιορίσει την ενόχληση. Αλλά αν πρόκειται για μια ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που σας ενδιαφέρει, υπάρχουν κάποιες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να απαλλαγείτε από τις ενοχλητικές κάποιες φορές ειδοποιήσεις.

Τι μπορείτε να κάνετε

Οι εταιρείες θεωρούν ότι οι χρήστες διατηρούν τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις τους και δεν τις καταργούν. Υποθέτοντας ότι θέλετε να κρατήσετε την εφαρμογή στο τηλέφωνό σας, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το πώς εμφανίζονται οι ειδοποιήσεις σας, ώστε να τις λαμβάνετε μόνο όταν οι φίλοι πραγματικά επικοινωνούν μαζί σας.

Οι προσαρμογές που πρέπει να κάνετε

Γιατί έχει νόημα να κάνουμε αυτές τις αλλαγές

Γιατί είναι στο χέρι μας να κάνουμε αυτές τις αλλαγές; Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες που τις αξιοποιούν για την προσοχή μας διαρκώς εντείνεται και προσπαθούν να αντιδράσουν.

«Οι εταιρείες και οι εφαρμογές προσπαθούν να διατηρήσουν τη δέσμευση και τις ροές εσόδων αυξάνοντας τις ειδοποιήσεις που στέλνουν, μέχρι να τις απενεργοποιήσετε», τονίζει η Ράουτλετζ.

Και μερικές από αυτές τις ειδοποιήσεις μπορεί να λειτουργούν πραγματικά. Πώς αλλιώς υποτίθεται ότι θα ξέρετε ότι η αγαπημένη σας ξαδέλφη μόλις δημοσίευσε φωτογραφίες του νέου της κουταβιού;

Πηγή: economistas.gr

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις