ΣΠΑΡΤΗ. Ο Τσαριτσανιωτης δρομέας αποστάσεων Δημήτρης Γουναράς μέλος των Μαραθωνοδρόμων Λάρισας και του Εξωραϊστικού συλλόγου Τσαριτσάνης, στις 31/10/2020 έλαβε μέρος σε ένα ακόμη αγώνα υπεραποστασης «Ο Δρόμος του Βασιλιά Λεωνίδα», 80 χλμ.απο την Τρίπολη έως τη Σπάρτη καλύπτοντας την απόσταση σε 11 ώρες και 45 λεπτά, τερματίζοντας επιτυχώς την προσπάθεια του μπροστά στο άγαλμα του Λεωνίδα στη Σπάρτη.

Ο Τσαριτσανιώτης δρομέας μίλησε στην ΕΡΤ Λάρισας, τόσο για την συμμετοχή του σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων, όσο και για την περίοδο που διανύουμε,πως γίνεται η προπόνηση των αθλητών.

«Εν μέσω πανδημίας ο καλύτερος τρόπος να ξεφύγει κάποιος όπως λένε και οι ειδικοί είναι η επαφή με την φύση, έτσι και στα μονοπάτια της ιστορικής κοινότητας Τσαριτσάνης, είναι πόλος έλξης απο αθλητές βουνού και πεζοπόρους ανά τρία άτομα, με τις απαραίτητες αποστάσεις καί προφυλάξεις επισκέπτονται τα μονοπάτια του Ορειβατικού αγώνα και απολαμβάνουν τις ομορφιές που προσφέρει η φύση αυτή την εποχή».

Όλα τα χρόνια ο Δημήτρης Γουναράς παίρνει μέρος σε αγωνες μεγάλων αποστάσεων,καθώς θεωρεί πως με την συμμετοχή του σε τέτοιες διοργανώσεις εχει πολλά να σου προσφέρει.

«Όπου υπάρχουν διοργανώσεις σε ιστορικούς τόπους, προσπαθώ να είμαι εκεί, γιατί τιμάς μια περιοχή με την συμμετοχή και μαθαίνεις ιστορία. Για τον «Δρόμο του Βασιλιά Λεωνίδα», ήταν μια μοναδική εμπειρία και το συναίσθημα δεν περιγράφεται, όταν τερματίζεις μπροστά στον άγαλμα του Λεωνίδα στην Σπάρτη. Όταν η ψυχή αντικαθιστά το σώμα!

Ο κ. Γουναράς αναφέρθηκε και στο ενδιαφέρον των αθλητών της περιοχής να δουλέψουν ως εθελοντές στην αναδάσωση του κομματιού του δάσους της Τσαριτσάνης που κάηκε το περασμένο καλοκαίρι.

Τέλος, ως εργαζόμενος στον χώρο της υγείας, συνέστησε σε όλους, να τηρούμε αυστηρά τα μέτρα, ώστε να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε με λιγότερες απώλειες την πανδημία.

Ειδήσεις σήμερα:

Καταγγέλλει σεξουαλική παρενόχληση και αποσιώπηση απ’ την Αστυνομία

«Έπαιζαν» την υγεία τους στα ζάρια…

Οι χειμερινές εξοχικές κατοικίες στο προσκήνιο μετά από χρόνια

Kαλοκαίρι του 2021 η κατασκευή του Πάτρα-Πύργος