Στην Πάτρα οι εταιρείες ταχυμεταφορών “επιστράτευσαν” μέχρι και ταξί λόγω του μεγάλου όγκου των παραγγελιών εν μέσω lockdown.

ΠΑΤΡΑ. Και στην Πάτρα οι εταιρείες ταχυμεταφορών και τα e-shops δεν μπορούν να διαχειριστούν τον μεγάλο όγκο παραγγελιών. Eίχαν προετοιμαστεί για όγκους ίδιους ή και ελαφρά υψηλότερους (έως 15%) σε σχέση με το πρώτο lockdown. Παρόλα αυτά, λόγω του συνδυασμού του lockdown, της black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου, προέκυψαν πολύ υψηλότεροι όγκοι.

Στην Πάτρα, από το πρωί της Τρίτης (08.12.2020), αναφέρει το tempo24.news παρατηρείται πάλι μεγάλη “ουρά” έξω από τις εταιρείες για την παραλαβή πακέτων. Επιχειρήσεις που δεν επαρκούν τα μέσα μεταφοράς τους, μίσθωσαν ταξί προκειμένου να γίνει η διανομή των παραγγελιών καθώς, όπως λένε δεν φαίνεται να παραλαμβάνουν οι καταναλωτές τις ηλεκτρονικές τους παραγγελίες ούτε μέχρι την Πρωτοχρονιά!

Στο μεταξύ, υπάρχουν και περιπτώσεις που έχει καταχωρηθεί κανονικά η παραγγελία σε κατάστημα μεγάλης αλυσίδας με ηλεκτρονικά είδη, αλλά τα πακέτα είναι “άφαντα”!

Αυτό προκαλεί εκνευρισμό στους καταναλωτές οι οποίοι αισθάνονται δυσφορία λόγω της καραντίνας και τα προβλήματα στην παραλαβή των παραγγελιών, σε πολλές περιπτώσεις είναι είδη που χρειάζονται άμεσα, εντείνει την άσχημη ψυχολογική τους κατάσταση.

Οι υψηλότεροι όγκοι απαιτούν και διπλάσιες υποδομές, εξοπλισμό αλλά και προσωπικό σε όλα τα επίπεδα, κάτι που δεν μπορούσε να προβλεφθεί με ακρίβεια. Αλλά και να είχε προβλεφθεί το πιθανότερο είναι ότι δεν ήταν εφικτό να καλυφθεί σε μόλις μερικούς μήνες, αναφέρουν πηγές των εταιρειών.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, αποτέλεσμα είναι ότι κάποιες μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών, αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων εταιρειών, αναγκάστηκαν να προβούν στη διακοπή της λειτουργίας τους για μερικές ημέρες ή σε περιστολή κάποιων από τις υπηρεσίες που προσφέρουν.