ΕΛΛΑΔΑ. Ραγδαία αύξηση σημειώνει το ποσοστό των καταναλωτών στην Ελλάδα που πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές.

Από 3 στα 10 άτομα ηλικίας 16 – 74 ετών, που χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο για κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών σήμερα τα 6 στα 10 άτομα με τάση ανόδου, προτιμούν ή αναγκάζονται σε ηλεκτρονικές αγορές.

Την πρώτη θέση κατέχουν οι αγορές σε είδη ένδυσης και υπόδησης καθώς και αθλητικά είδη. Ακολουθούν ηλεκτρονικές συσκευές (κάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, κ.λ.π.). Στη συνέχεια οικιακά είδη, φάρμακα και καλλυντικά, εξαρτήματα και εξοπλισμός Η/Υ, βιβλία, εφημερίδες κ.λ.π. Κάθετη είναι η αύξηση και στις παραγγελίες έτοιμου φαγητού στο σπίτι ή τοπ γραφείο και πλέον ο καφές είναι ο βασιλιάς του delivery.

Ειδικά με την εφαρμογή των δύο lockdown στην Ελλάδα, δεν υπάρχει κλάδος που να μην έχει γνωρίσει αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

[Δείτε στο notospress.gr τον κατάλογο με e-shop και τα delivery]