Γράφει ο Τάσος Ευόρας

...Δεν πολυκαταλαβαίνω, τις αιτιολογίες, για να ανοίξουν τα σχολεία, που λέγονται από διαφόρους, κυρίως εκπαιδευτικούς!... Τις μεγαλοστομίες, δηλαδή, περί «μαθησιακού προγράμματος», περι κοινωνικοποίησης των παιδιών και άλλα ανάλογα!...

Γιατί το «μαθησιακό πρόγραμμα» του Δημοτικού και Γυμνασίου, έχει ως στόχο, μοναδικό σχεδόν, τον επαγγελματισμό, την τυποποιημένη γνώση, την πειθήνειααντίληψη!... Και απουσιάζει εντελώς η πνευματική καλλιέργεια, η κοινωνική αγωγή, η εθνική συνείδηση!

Θα ήταν πιο τίμιο να μας πούνε πως τα παιδιά είναι πιο ασφαλή από τον κορονοϊό στα σχολεία με τα μέτρα προστασίας, παρά ανεξέλεγκτα σε παιδικές χαρές και αλάνες!...

...Για τα Πανεπιστήμια, καλύτερα να μην γίνεται λόγος! Έτσι κι αλλιώς... δεν υπάρχει συνωστισμός!... Είναι πιο βολικά για όλους τα... τηλεμαθήματα!... Αφού κάποιοι φοιτητές, με βαθμό 5 και 6 μπαίνουν και με ανάλογες επιδόσεις βγαίνουν!...

Γι’ αυτό ο δημοσιογράφος, απόφοιτος Οικονομικού, μας έλεγε για τον... «ΣεΜπτέμβριο» και τον «ΟκτώΜβριο»!... Και απέναντι, στο άλλο κανάλι, ο πανεπιστημιακός καθηγητής τόνιζε ότι... «η άποψή σας είναι πολύ... ενδιαφέρων»!!!...

Άντε τώρα να εμπιστευθείς τον... «επιστήμονα» να σου ... πάρει την πίεση, να σε... υπερασπισθεί στο δικαστήριο, να... σου χτίσει κοτέτσι!...

Όχι πως δεν υπάρχουν συνεπείς και αξιόλογοι δάσκαλοι, καθηγητές, μαθητές και φοιτητές!... Αλλά ποιος μπορεί αύριο να ξεχωρίσει την «ήρα από το στάρι»; Έτσι χάνεται η εμπιστοσύνη!... Και όταν μάλιστα συνοδεύεται από ανάρμοστη συμπεριφορά και ακοινώνητο χαρακτήρα, αυτοί οι «αγράμματοι πτυχιούχοι» γίνονται κοινωνική πληγή!...

... Το είδαμε στο διαδίκτυο... γιατί, τα... μεγάλα κανάλια δεν καταδέχτηκαν να το μεταδώσουν σαν είδηση!...

* Τα άρθρα δεν απηχούν απαραίτητα τη γνώμη του notospress.gr