KOΣΜΟΣ. Το ενδεχόμενο να απαγορεύσει όλες τις πολιτικές διαφημίσεις ενόψει των εκλογών στις ΗΠΑ εξετάζει το Facebook καθώς δεν θέλει να συνδεθεί ξανά το όνομά του με το αποτέλεσμα των εκλογών.
Τα τελευταία 3-4 χρόνια η Facebook έχει προσπαθήσει με πολλούς και διάφορους τρόπους να καταπολεμήσει την παραπληροφόρηση και τη ρητορική μίσους, από εξελιγμένους αλγορίθμους και ομάδες ανθρώπων διαχειριστών μέχρι έλεγχο από επίσημους πιστοποιημένους οργανισμούς και εμφάνιση ενημερώσεων από έγκυρες πηγές για τα διάφορα θέματα.

Επειδή, πλησιάζουν οι πολύ κρίσιμες Προεδρικές Εκλογές στις ΗΠΑ και η Facebook δεν επιθυμεί να συνδεθεί ξανά με τη διαμόρφωση του εκλογικού αποτελέσματος, έχει αρχίσει να συζητιέται στους κύκλους της εταιρείας το ενδεχόμενο να απαγορεύσουν ολοκληρωτικά τις πολιτικές διαφημίσεις!

Όπως αναφέρει το techgear.gr, η πληροφορία ήρθε στη δημοσιότητα από το δίκτυο Bloomberg και επιβεβαιώθηκε από τη The New York Times, επομένως, δεν αποκλείεται στο κοντινό μέλλον να έχουμε και μια επίσημη τοποθέτηση από τη Facebook για το θέμα. Το Bloomberg, πάντως, αναφέρει ότι ένα τέτοιο μπλοκάρισμα θα εφαρμοστεί πιθανότατα μόνο τις τελευταίες ημέρες πριν την εκλογική διαδικασία. Να σημειωθεί ότι η Twitter απαγόρευσε από πέρυσι τις πολιτικές διαφημίσεις στην πλατφόρμα της.