ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ. Την παρέμβαση του ίδιου του πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, απαιτεί ο π. Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Πέτρος Τατούλης, προκειμένου να αποσυρθεί η διαφημιστική καμπάνια της Πελοποννήσου, η οποία παραπέμπει ευθέως σε ναζιστικά σύμβολα.

Σε ανάρτηση του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ο κ. Τατούλης αναφέρει:

«Το νέο brand της Πελοποννήσου, ντυμένο με την θηριώδη “αισθητική” των SS (Ες - Ες), αποτελεί ζέουσα ντροπή. Ποιος το έφτιαξε και πληρώθηκε για αυτό αδρά; Άγνωστο, αφού η αδιαφάνεια και η κακοδιαχείριση βασιλεύει στη Δανιμαρκία. Ποιον εκφράζει; Κάτι νεόκοπα φασιστάκια, που με την προβιά της συναίνεσης και της γραφικότητας, πληγώνουν καθημερινά τους θεσμούς και εκθέτουν ανεπανόρθωτα το «επιτελικό» συγκεντρωτικό και εγωπαθές κράτος. Ζητώ από τον ίδιο τον πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη να παρέμβει αποσύροντας σήμερα κιόλας αυτό το κατάπτυστο σχέδιο με τον ναζιστικό συμβολισμό, να εγκαλέσει τον αρμόδιο υπουργό Τουρισμού, ο οποίος έχει την ευθύνη για την έγκριση κάθε διαφημιστικής καμπάνιας και να επαναφέρει άμεσα το πετυχημένο brand «Μυθική Πελοπόννησος». Όσο για τους «δικούς» σας, να τους χαίρεστε, κ. Πρωθυπουργέ!».

Από την παράτξη του Πέτρου Τατούλη «Νέα Πελοπόννησος» έγιναν γνωστά τα εξής:

«Δημοσιοποιούμε το σήμα της «ντροπής» που επέλεξε ο κ.Νίκας ως ταυτότητα -brand της Πελοποννήσου. Με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο ναζισμό των SS (Ες - Ες), ήθελε να διαφημίσει την Πελοπόννησο ο κ. Περιφερειάρχης…!!!

Μετά την παρέμβαση μας και την κατακραυγή όλων των ειδικών για την τουριστική προβολή, ο κ. Νίκας το απέσυρε άρον άρον σαν… κλέφτης και το αντικατέστησε με προχειρότητα και με απόλυτη άγνοια, με ένα νέο αντιλειτουργικό και πέρα και έξω από τους κανόνες του σύγχρονου marketing.

Ποιος το αποφάσισε; Με τι διαδικασίες επιλέγει; Πόσο στοίχισε;

Ζητάμε άμεσα την απόσυρση και του πρόχειρου, νέου σήματος.

Σε περίπτωση που κρίνει η Περιφερειακή Αρχή ότι πρέπει να αλλάξει το brand τουρισμού της Πελοποννήσου, οφείλει η νέα πρόταση να είναι αποτέλεσμα ενός συγκεκριμένου σχεδιασμού κατόπιν διαβούλευσης.

Αντί η Περιφερειακή Αρχή να ασχοληθεί με τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας του τουρισμού και την αγωνία των επαγγελματιών, αντί να ασχοληθεί με την ακύρωση της Aegean προς τους προορισμούς του εξωτερικού από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, από λόγους καθαρά πολιτικής εμπάθειας και εμμονής, προσπάθησε να αντικαταστήσει εν κρυπτώ ένα βραβευμένο διεθνώς brand που προέκυψε μετά από διαγωνισμό, τα πνευματικά δικαιώματα του οποίου ανήκουν στη Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας.

Ντροπή…»