ΜΕΣΣΗΝΙΑ. Με επερώτησή της προς το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου η Περιφερειακή Σύμβουλος από την Νέα Πελοπόννησος Αντωνία Μπούζα θέτει το θέμα της λειτουργίας του Δημοσίου ΚΤΕΟ Μεσσήνης αλλά και την υπολειτουργίας του Τμήματος Αδειών Κυκλοφορίας της ΠΕ Μεσσηνίας.

Συγκεκριμένα αναφέρει:
«1. Η ύπαρξη του Δημοσίου Κ.Τ.Ε.Ο. στην πόλη της Μεσσήνης ευθύνης της Π.Ε. Μεσσηνίας, είναι πολύ σημαντική για τον υγιή ανταγωνισμό και την εξυπηρέτηση των πολιτών της ευρύτερης περιοχής της Μεσσηνίας, αλλά και της Περιφέρειας Πελοποννήσου, επειδή είναι πλέον το μοναδικό εναπομείναν δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο.
Ο Δημόσιος αυτός ελεγκτικός μηχανισμός , κρατήθηκε ζωντανός τα προηγούμενα χρόνια παρά τις μεγάλες δυσκολίες με βούληση της τότε Περιφερειακής Αρχής. Έλαβε όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις , την αναγκαία πιστοποίηση, διορθώθηκαν οι βλάβες που παρουσιάστηκαν και παρά τα προβλήματα , λόγω της έλλειψης προσωπικού , το Κ.Τ.Ε.Ο. λειτουργούσε απρόσκοπτα και εξυπηρετούσε με τον καλύτερο τρόπο τις ανακύπτουσες ανάγκες.
Ας μην ξεχνάμε πως εκτός της συνήθους διαδικασίας ελέγχου οχημάτων, έχει στην αρμοδιότητά του πλείστες άλλες αρμοδιότητες .
Εξυπηρετεί το οικείο Τμήμα Μεταφορών – Τεχνικό Τμήμα στις επιθεωρήσεις οχημάτων ειδικού σκοπού, συνεργάζεται με την Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας για την ταυτοποίηση οχημάτων και την ηχομέτρηση και έχει και τη δυνατότητα να εξυπηρετεί τις ανάγκες των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ευρίσκονται στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Η έλλειψη προσωπικού, οι επικείμενες συνταξιοδοτήσεις και οι δυσκολίες στην απόκτηση και χρήση κωδικού ελεγκτή από το Υπουργείο Μεταφορών, επιβάλλουν την άμεση κινητοποίηση της Περιφερειακής Αρχής για ενίσχυση της Υπηρεσίας αυτής πιθανόν μέσω κινητικότητας ή έτερων λύσεων και εξεύρεση τρόπου απόκτησης δυνατότητας χρήσης κωδικού ελεγκτή και άλλων εργαζομένων προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα.
Αντί της επίλυσης και εξεύρεσης λύσης, επιλέχθηκε η μείωση των ημερών λειτουργίας του , με κίνδυνο την σταδιακή και απόλυτη απαξίωσή του.
Η ύπαρξη του Δημοσίου Κ.Τ.Ε.Ο. αποτελεί εγγύηση για την τιμολογιακή πολιτική
και των ιδιωτικών Κ.Τ.Ε.Ο . και λειτουργεί υπέρ του δημοσίου συμφέροντος .

ΕΡΩΤΑΣΘΕ: Α.Σε ποίες πρωτοβουλίες έχετε προβεί για την στελέχωση με εξειδικευμένο προσωπικό;
Β. Πότε προβλέπεται να επανέλθει η ομαλότητα στη λειτουργία του;
Γ. Καλύπτονται επαρκώς οι κτιριακές ανάγκες όπως συντήρησης και εξοπλισμού, καθώς και οι ανάγκες εκσυγχρονισμού και βελτίωσης της υλικοτεχνικής του υποδομής;
Δ. Γιατί δεν έχει εφοδιασθεί η Υπηρεσία αυτή με αντισηπτικά κλπ είδη προφύλαξης για τον covid19;
2. Στο αρμόδιο Τμήμα αδειών κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε.Μεσσηνίας , για λόγους διάφορους και λόγω κάποιων νέων εντολών, έχει δημιουργηθεί σοβαρότατο πρόβλημα καθυστέρησης στην εξυπηρέτηση των πολιτών και συσσώρευσης δεκάδων εκκρεμών υποθέσεων μεταβιβάσεων οχημάτων κλπ .
Επειδή η διαχείριση εκ μέρους της αιρετής Διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού της Π.Ε.Μεσσηνίας λόγω του covid 19, ελέγχεται για την αποτελεσματικότητά της , παρακαλώ όπως ενημερώσετε το Σώμα , πως παραμελήθηκε μία νευραλγική Υπηρεσία που απαιτεί αμεσότητα ενεργειών , διότι στηρίζει και άλλους επαγγελματικούς κλάδους , αλλά συγχρόνως ενισχύει και τα Ταμεία της Π.Ενότητας ως ορίζει η Νομοθεσία και φάνηκε εντελώς αναποτελεσματική .
Παρακαλώ όπως μας ενημερώσετε για τις ενέργειες που προβήκατε για την οριστική λύση αυτής της δυσλειτουργίας και κατανομής του προσωπικού, ανάλογα με τη σπουδαιότητα και αμεσότητα που απαιτεί το κάθε υπηρεσιακό αντικείμενο.»