Γράφει ο Κλειγένης

Συγκρίνουμε τη Σπάρτη , πολλές φορές , με άλλες πόλεις , όχι για να μειώσουμε την πόλη μας , αλλά , αντίθετα , για να «ξυπνήσουν» οι δημοτικές αρχές και να καταλάβουν οι δημότες γιατί η Σπάρτη πάει προς τα πίσω , όταν άλλες πόλεις καλπάζουν προς τα εμπρός .

Το 2015 ο Δήμος Τρικκαίων έφερε και δοκίμασε , για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο , τα ηλεκτρικά οχήματα χωρίς οδηγό στο κέντρο της πόλης . Εκείνη την περίοδο, παράλληλα με τα λεωφορεία χωρίς οδηγό , χρησιμοποιήθηκαν και 2 ηλεκτρικά αυτοκίνητα BMW i3 . Σήμερα , μια νέα εποχή , πρώτη στον παγκόσμιο χάρτη , ανέτειλε στα Τρίκαλα , αφού υπεγράφη η σύμβαση για την κυκλοφορία 2 πλήρως αυτοματοποιημένων ηλεκτρικών λεωφορείων με την εταιρία AMANI SWISS . Τα λεωφορεία αυτά θα μεταφέρουν επιβάτες από τον σταθμό του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων (οδός Όθωνος) προς τις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ στο Ριζαριό και αντιστρόφως .

Εκτός απ’ αυτό , ο Δήμος Τρικκαίων , συνεχίζοντας τις προσπάθειές του για καινοτόμες δράσεις , υλοποιεί προσπάθεια για συνεργασία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο , τον Weichai Group , για την Ηλεκτροκίνηση και την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Αυτοκίνηση (πρόγραμμα AVINT) .

Το πρόγραμμα AVINT συμπληρώνει τις ήδη υπάρχουσες δράσεις και υποδομές της e-trikala και του Δήμου Τρικκαίων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης , όπως:

  • Το πρόγραμμα ELVITEN , που από τις αρχές του 2019 διαθέτει ελαφρά ηλεκτρικά οχήματα στο κοινό αλλά και σε επαγγελματίες της πόλης (συνολικά έχουν καταγραφεί πάνω από 5.296 ταξίδια με τα εν λόγω οχήματα , καλύπτοντας συνολική απόσταση πάνω από 15.622Km).
  • Τους 2 σταθμούς δωρεάν φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν εγκατασταθεί από το 2018 στο κέντρο της πόλης (Δημοτικό Parking Κανούτα) και στον Μύλο Ματσόπουλου και έχουν εξυπηρετήσει έκτοτε δεκάδες ιδιοκτήτες οχημάτων .
  • Το πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Δήμου Τρικκαίων (δωρεά της εταιρείας Γκοργκόλης ΑΕ) που χρησιμοποιείται από την Διεύθυνση Καθαριότητας για την επίβλεψη των εργασιών στην πόλη.

Γνωρίζουμε πως ΟΛΑ αυτά φαντάζουν ως «εξωγήινα» στα μάτια των δημοτικών αρχόντων της πόλης , οι οποίοι βουλιάζουν καθημερινά στη μετριότητα , την απάθεια και την απραξία . Όμως , συμβαίνουν , πράγματι , (μεταξύ άλλων πολλών) σε μια πόλη της περιφέρειας , τη στιγμή που η Σπάρτη είναι η μοναδική πελοποννησιακή πρωτεύουσα που όχι μόνο ΔΕΝ διαθέτει , αλλά ούτε καν σκέπτεται , ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ . Ενώ η Σπάρτη ζει ακόμα ΚΑΙ κυκλοφοριακά στην εποχή των σπηλαίων , η πόλη των Τρικάλων έχει μπει , από καιρό , σε μια νέα εντυπωσιακή εποχή μετακίνησης , αυτήν της ηλεκτροκίνησης και της αυτοκίνησης .

Η δημοτική αρχή Σπάρτης , αν θέλει να υπηρετήσει τον δήμο και τα συμφέροντα των δημοτών κι όχι το κατεστημένο , ας ακούσει τα λόγια του δημάρχου Τρικκαίων , κ. Δημήτρη Παπαστεργίου , κι ας τον μιμηθεί , αντί να εκτοξεύει κάθε τόσο επικοινωνιακές φωτοβολίδες :

«Είναι σημαντικό (δήλωσε ο δήμαρχος Τρικκαίων) να εξελίσσουμε τις δυνατότητές μας , να μη φοβόμαστε να αναλάβουμε νέες πρωτοβουλίες και να αλλάξουμε συνήθειες . (…) Αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς, είναι να συνεχίσουμε να ενημερωνόμαστε και να εκπαιδευόμαστε σε καινούρια πράγματα. Η κοινωνία των Τρικκαίων ξέρει ότι κι εμείς κινούμαστε προς την κατεύθυνση αυτού του κόσμου που αλλάζει».

Τυχεροί Τρικαλινοί !!! Καημένοι Σπαρτιάτες !!!