ΚΟΣΜΟΣ. Η Άννα Πούλου, γνωστότατη στο χώρο της μόδας, αφού ασχολείται με την διαχείριση φήμης, το branding και τις δημόσιες σχέσεις αρκετών σχεδιαστών, αλλά και κορυφαίων brands, είναι η νέα Global Ambassador της Wise Greece!
Είναι ακόμα international pr and communication manager στο Maria Callas Gala and awards Monaco

Αναδημοσιεύουμε μιά πρόσφατη συνέντευξη της στην οποία αναλύει μεγάλο φάσμα των δραστηριοτήτων της.

Σύμφωνα με εσάς, πόσο μεγάλη είναι η σημασία της διαχείρισης της φήμης μια εταιρείας και πόσο πρέπει να δώσει βάση μια επιχείρηση σε αυτή;

H διαχείριση φήμης είναι τεράστιας σημασίας για μια εταιρία, είναι το άυλο κεφάλαιο της. Αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα εταιρικής εικόνας στο διαδίκτυο και κατανοώντας τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες-πελάτες αντιλαμβάνονται ένα προϊόν η μια υπηρεσία , απαιτεί πολλές δεξιότητες (επικοινωνία, πληροφορική, μάρκετινγκ ακόμα και ψυχολογία) και όλες αυτές οι δεξιότητες μπορούν να αποκτηθούν μόνο με άμεση εμπειρία και πολλές πραγματικές περιπτώσεις. Product feedback , talent & capital, brand awareness , amplify sales, new products, customer support είναι βασικά goals για μια πετυχημένη εταιρία. Για να γίνει πλήρως κατανοητή η σημαντικότητα της, για παράδειγμα -κάτι που δεν αναφέρεται συχνά -, η διαχείριση φήμης του CEO μιας εταιρίας είναι κομβική. Οι πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο για αυτόν θα επηρεάσουν το εμπορικό σήμα της εταιρίας ,τις επιχειρηματικές σχέσεις καθώς και την ικανότητά τους να επηρεάσουν σε θέματα σημαντικά .Θα πρέπει να έχουν εντυπωσιακό προφίλ στο Διαδίκτυο που δείχνει ότι είναι ικανά, μορφωμένα και σεβαστά άτομα. Επιβάλλεται να θεσπιστεί μια επικοινωνιακή στρατηγική για να δημιουργηθεί μια σταθερή, αυθεντική ηλεκτρονική εικόνα. Είναι απαραίτητο πλέον η κάθε εταιρία να δωσει μεγάλη βαρύτητα διότι η φήμη είτε καλή είτε κακή διαδίδεται με εκθετικούς ρυθμούς. Η διαχείριση του ψηφιακοί αποτυπώματος θα πρέπει να γίνεται με σύνεση .

Η γυναίκα ως γυναίκα παίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση της φήμης μιας επιχείρησης; Και αν ναι, τι πιστεύετε σχετικά με αυτό; Μπορεί το γεγονός αυτό να μεταφραστεί αρνητικά από κάποιους;

Φυσικά και κατέχει σημαντικό ρόλο στην διαχείριση φήμης μιας επιχείρησης -και όχι μόνο. Η επιστήμη αναφέρει ότι ο γυναικείος εγκέφαλος διαθέτει τρομακτικές και μοναδικές δεξιότητες – θαυμάσια λεκτική ευελιξία, μια σχεδόν ψυχική αύρα να διαβάζει πρόσωπα και τόνο φωνής ανιχνεύοντας συναισθήματα και νοητικές καταστάσεις αλλά έχει και την ικανότητα να εξουδετερώνει τις συγκρούσεις! Χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για να μπορείς να διαχειριστείς την φήμη εταιρίας η προσωπική! Οι Chief Reputation Strategists ανα τον κοσμό έχουν καταλήξει ότι όταν οι γυναίκες κάθονται στην διευθυντική καρέκλα, έχουν αποδείξει ότι το φύλο τους δεν είναι πλέον θέμα γιατί αυτό που μετράει στο τέλος της ημέρας είναι τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Όταν τα αποτελέσματα είναι υπερ. του δέοντος ικανοποιητικά δεν υπάρχει κανένα περιθώριο αρνητικής μετάφρασης!

Πρόσφατα συμμετείχατε στο διεθνές συνέδριο IS-CL Summit στο Ισραήλ το οποίο απευθυνόταν start up επιχειρήσεις. Πείτε μας δυο λόγια για αυτό.

Είχα την τιμή να με προσκαλέσουν ως Vip Guest και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να έχω πρόσβαση και πληροφόρηση σε τεχνολογίες που θα καθορίσουν το μέλλον .Το νόημα όλου του ISCL summit ήταν το να δημιουργείς κοινότητες που αξιοποιούν στο τέρμα την υφιστάμενη τεχνολογία προς όφελος των ανθρώπων .Να δημιουργείς και να διαχειρίζεσαι τις αλλαγές (Change Management και create /manage sustainable changes). Η Καινοτομία, η επιχειρηματικότητα, venture capital ,χρηματοδοτήσεις, τεχνολογικά hubs, ήταν κάποια από τα θέματα προς συζήτησή. Το μήνυμα όλου του συνεδρίου ήταν η διάδοση της γνώσης. There is no room for small dreams ήταν το μότο στο ολοήμερο inspirational event όπου μιλήσανε για έργα με χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, χρήματα για επενδύσεις σε νέες ιδέες, προϊόντα καθώς και τεχνολογικά πάρκα. Μεγάλη έμφαση έδωσαν σε μικρότερες start ups με venture capitals, Με την αναγκαιότητα της συνεργασίας πανεπιστημίων ,πολιτείας και πολιτών και η αξιοποίηση νέας γενιάς παντού έκλεισε το συνέδριο. Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική!

Ποιο θεωρείτε πως είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σας επίτευγμα μέχρι σήμερα;

Έχω κάνει μεγάλες συνεργασίες ως σύμβουλος επιχειρήσεων και έχω αναλάβει την στρατηγική επικοινωνία και την διαχείριση φήμης μεγάλων εταιριών αλλά και σημαντικών ανθρώπων από όλους τους χώρους . Πολιτική , μουσική βιομηχανία , ναυτιλία , μόδα αλλά δεν νιώθω ότι το μεγαλύτερο επαγγελματικό μου βήμα έχει έρθει ακόμα. Αυτή μου η αίσθηση ,μου δίνει πάντα την ανάγκη να είμαι σε μια συνεχή εγρήγορση για να βελτιώνομαι, να αποκτώ γνώσεις και όλο αυτό να μετουσιώνεται σε δημιουργικό και αποτελεσματικό έργο.

Ποιοί είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

Στόχος και ευχή μου καταρχάς, είναι να παραμείνω υγιής και διανοητικά ακόρεστη για να μπορώ να κάνω πράξη όλα αυτά που ονειρεύομαι. Πέρα από τις Δημόσιες Σχέσεις, την Διαχείριση φήμης και την συμβουλευτική επιχειρήσεων που ασχολούμαι ήδη , θα επιδιώξω να γίνω πιο ενεργή στο κομμάτι του mentoring που με ενδιαφέρει απόλυτα. Έχω ήδη την τιμή να είμαι μέντορας στο Women On Top.
Έναν οργανισμό για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην αγορά εργασίας. Με εργαλεία το mentoring , τη συνεχή επιμόρφωση, τη συμβουλευτική και τη δημιουργία περιεχομένου, επιδιώκουμε να στηρίξουμε τις εργαζόμενες και άνεργες γυναίκες και να εμπνεύσουμε το περιβάλλον τους, ώστε μαζί να δημιουργήσουμε ένα πιο ισότιμο μέλλον για όλους.

Θα ήταν μεγάλη αξίωσή για εμένα να μπορώ να εμπνέω και να στηρίζω ανθρώπους που για κάποιο λόγο στην προκειμένου φάση της ζωής τους έχουν χάσει την πιστή τους η αδυνατούν να ενσωματωθούν είτε από δική τους υπαιτιότητα είτε τους περιβάλλοντος τους, Θα αποτελέσει στόχος η ενίσχυση της γυναικείας απασχόλησης και όραμά η εξάλειψη εμποδίων που συναντούν οι γυναίκες στην ισότιμη συμμετοχή τους στην οικονομία, ενδυναμώνοντας τις ίδιες και συμβάλλοντας στην αλλαγή του κοινωνικού, εργασιακού και πολιτικού πλαισίου που τις περιβάλλει.

Ποιο είναι το μότο σας;

Έχω 2 μότο (αρχαία γνωμικά) που ακολουθώ ευλαβικά .Το “λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν” μιας και είμαι Λάκωνας γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι, ο λόγος να έχει περιεκτικότητα και σαφήνεια και το “καιρόν γνώθι” που σημαίνει να γνωρίζεις την αξία του χρόνου. Στη ζωή μας δεν πρέπει να σπαταλάμε το χρόνο μας σε πράγματα και καταστάσεις που διαταράσσουν την ψυχικά και πνευματική μας ηρεμία και που δεν έχουν τις περγαμηνές να δημιουργούν τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον.