ΣΠΑΡΤΗ. Η αλλαγή πορείας των οχημάτων που κινούνται στην είσοδο της Σπάρτης πλάϊ στη γέφυρα του ποταμού Ευρώτα εγκυμονεί κινδύνους. Ωστόσο όπως τονίζει στο notospress.gr ο διοικητής της Τροχαίας Σπάρτης η σήμανση είναι η προβλεπόμενη από τις αρμόδιες Υπηρεσίες και η ροή οχημάτων καθορισμένη λόγω του προβλήματος που υπάρχει με την παλαιά γέφυρα. Οι υψηλές ταχύτητες είναι αυτές που ενδέχεται να δημιουργούν ενίοτε προβλήματα. Υπάρχει όριο ταχύτητας με το οποίο πρέπει να συμμορφώνονται οι οδηγοί.

Κανείς δεν διαφωνεί ότι θα πρέπει κάποτε η κυκλοφορία να ομαλοποιηθεί (με έργο). Μέχρι τότε χρειάζεται προσοχή και σε όσους εισέρχονται από δημοτικές οδούς που συμβάλουν στην Εθνική Οδό.
Ο Αστυνόμος κ. Μαυροειδόγγονας αναφέρει, με την ευκαιρία, ότι οι οδηγοί για λόγους ασφάλειας θα πρέπει να επιλέγουν το «Λεύκτρο – Σπάρτη» που υπερέχει έναντι της παλαιάς Εθνικής Οδού Σπάρτης – Τρίπολης και Σπάρτης – Καλαμάτας, σε ζητήματα ασφαλούς οδήγησης. Τονίζει ότι η περιφερειακή οδός Σπάρτης στο Πανεπιστήμιο έχει προβλήματα λόγω μη διάνοιξής της σε όλο το μήκος.
Υπογραμμίζει ότι η «Ροτόντα» στην νότια είσοδο της πόλης ήταν μια άκρως επιτυχημένη παρέμβαση που έδωσε λύση παρά τις αρχικές αντιδράσεις. Διαπιστώνει ότι οι παρεμβάσεις του Δήμου στις διαβάσεις πεζών και στις ράμπες ΑΜΕΑ έχουν θετική συμβολή στο κυκλοφοριακό. Ελπίζει ότι και με την νέα είσοδο από την Σκούρα το Κυκλοφοριακό θα ρυθμιστεί καλύτερα. Ήδη η λειτουργία του «Σκούρα – Πυρί» έχει αποφορτίσει το «Σπάρτη – Τραπεζοντή» σημαντικά.

Τέλος επισημαίνει ότι κάθε σταυροδρόμι εντός κι εκτός πόλης χρειάζεται την προσοχή των οδηγών.