Γράφει ο Γεώργιος Αλατσάς*

Βρέθηκα στο σαινοπουλειο αμφιθέατρο την Παρασκευή να παρακολουθήσω την ελληνική εκδοχή του Mamma mia που είναι ένα musical.

Η υπόθεση λίγο πολύ έχει ως εξής;
Mία κυρία γύρω στα 40 είχε πριν 20 χρόνια ένα καυτό Αύγουστο με τρεις διαφορετικούς συντρόφους με τους οποίους είχει συνευρεθεί ερωτικά σε κοντινές ημέρες. Όλα καταγεγραμμένα σε ένα ημερολόγιο το οποίο βρίσκει η εικοσάχρονη κόρη της η οποία δεν είχε γνωρίσει ποτέ τον πατέρα της ,καταλαβαίνει πως το ημερολόγιο εκείνης της χρονιάς το οποίο είναι η χρονιά της σύλληψής της αναφέρεται σε τρείς ερωτικούς συντρόφους ο οποίος κάποιους από αυτούς είναι ο πατέρας της. Παίρνει η εικοσάχρονη την πρωτοβουλία και τους καλεί με εμφανιζόμενο αποστολέα την μητέρα της μητέρας της ,αλλά κρυφά από αυτήν στον γάμο της (της κόρης) χωρίς να εξηγεί το γιατί. Ανταποκρίνονται και οι τρεις προσκεκλημένοι και πιθανοί πατέρες της. Τελικά στην εξέλιξη της υπόθεσης αποκαλύπτεται η αλήθεια ότι αληθινός αποστολέας είναι η κόρη της πρωταγωνίστριας Βανδή που παίζει το ρόλο της μητέρας και ότι κάποιος από αυτούς είναι ο πατέρας της. Το ποιος όμως τελικά δεν το μάθαμε ποτέ αφού και στην εκκλησία την ώρα του γάμου,ο όποιος δεν παρέπεμπε σε ορθόδοξο, η κόρη της πρωταγωνίστριας Βανδή διαλέγει να μην μάθει με εξέταση DNA ποιος είναι ο πατέρας της αλλά δηλώνει ικανοποιημένη να έχει τρεις πατέρες και να παίρνει αγάπη από τρία άτομα. Μάλιστα δηλώνει μέσα στην εκκλησία πως δεν θέλει τελικά να παντρευτεί καθώς οι δεσμεύσεις είναι κάτι παλιομοδίτικο. Κάνει πρόταση γάμου όμως στη Βανδή ο ένας από τους τρεις υποψηφίους πατέρες και παλιός εραστής εκείνου του καλοκαιριού του Αυγούστου στην πρωταγωνίστρια Βανδή να τον παντρευτεί γιατί νιώθει ακόμα αισθήματα για αυτήν και αυτή ένιωθε επίσης και δέχεται. Οπότε παίρνει την ανθοδέσμη της κόρης της και παντρεύεται η ίδια αντί για αυτή. Tragic!!!!!!!!!!

Όλα αυτά για να καταλάβετε όσοι δεν έχετε δει την υπόθεση αν και ήταν γενικά ένα ευχάριστο musical με ευχάριστη πλοκή είχε για εμένα ένα απαίσιο τέλος. Δεν μάθαμε πότε τον πατέρα, όλοι μείναμε με την απορία, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν έχει τίποτα να προσφέρει ή καλύτερα προσέφερε αρνητικά μηνύματα. Τα οποία είναι τα εξής:
• όχι στον γάμο που είναι μυστήριο της εκκλησίας γιατί είναι κάτι παλιομοδίτικο
• Ναι στη συμβίωση εν είδη οικογένειας περισσότερων των δύο ατόμων διαφορετικού φύλου (άνδρας –γυναίκα δηλαδή).(σε αυτό το σημείο ξέχασα να πω ότι ο ένας από τους τρεις εραστές της Βανδή μας δήλωσε πως μετά το γύρισε σε ομοφυλόφιλος Προφανώς δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εμπειρία μαζί της)
Τι ξεπεσμός…

Αλλά πρέπει να συνηθίσουμε σε μία τέτοια Ελλάδα και θεατρικές παραστάσεις σαν και αυτές γιατί με τους νόμους που ψηφίζει η ένδοξη Βουλή μας, έχουν νομιμοποιηθεί σύμφωνα συμβίωσης ατόμων ιδίου φύλου ,έχει ψηφιστεί ήδη η αναδοχή από τέτοια ζευγάρια παιδιών και οδεύουμε και στην υιοθέτησή τους από ομοφυλόφιλα ζευγάρια με νέο νόμο που θα έρθει σίγουρα γιατί είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα γίνει και αυτό μιας και πήραμε την κάτω βόλτα.
Ε, κύριοι της κυβέρνησης είστε πολύ πίσω. Παραδειγματιστείτε και λίγο από το έργο που είναι μπροστά Ούτε γάμοι, ούτεσύμφωνα συμβίωσης ούτε τίποτα. Όλα είναι ντεμοντέ. Παραδειγματιστείτε λίγο από την κοπέλα που θέλει να έχει τρεις πατεράδες και νομιμοποιήστε και ζευγάρια άνω των 2 ατόμων για το οποία όμως θα πρέπει να βρείτε μία λέξη για το ζευγάρι δηλώνει τον αριθμό 2 ,θα προσφέρεται και στην ελληνική γλώσσα μία νέα λέξη. Ειρωνεύομαι φυσικά...Ντροπή!

Υστερόγραφο: για να μην θεωρηθεί το άνωθεν άρθρο ότι βάλει και κατά του Σαϊνοπούλειου αμφιθεάτρου και της ιδιοκτησίας του δηλώνω σαφώς πως προφανώς δεν ευθύνονται αυτοί για την πλοκή της υπόθεσης και της σκηνοθεσίας της και τους ευχαριστώ ως Σπαρτιάτης για όσα έχει προσφέρει ο αείμνηστος Γεώργιος Σαϊνόπουλος και συνεχίζει να προσφέρει η δυναμική κυρία Χρυσαυγή Σαϊνόπουλου στον τόπο μας.

*Μαθηματικός

* Τα άρθρα δεν απηχούν απαραίτητα τη γνώμη του notospress.gr