ΣΠΑΡΤΗ. Το Κέντρο MOOSE LANGUAGE SCHOOLS προσέγγισε ένα ενδιαφέρον και κρίσιμο θέμα για τη σχέση του παιδιού με το βιβλίο.

Προχώρησε στη δωρεά σειράς λογοτεχνικών βιβλίων στην Αγγλική Γλώσσα, στους Συλλόγους Γονέων των Δημοτικών Σχολείων του Δήμου Σπάρτης και σε ειδική εκδήλωση «άνοιξε» μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για τη σχέση του παιδιού με το βιβλίο.

Γονείς κι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε αυτή την εκδήλωση που έγινε το Σάββατο 10 Μαρτίου 2018 και ώρα 18:00 στο χώρο του MrDonut (1ος όροφος) στη Κεντρική Πλατεία Σπάρτης και στην οποία είχαν προσκληθεί οι Διευθυντές σχολείων και οι Πρόεδροι Συλλόγων Γονέων.

Ο Διευθυντής Σπουδών στο MOOSE LANGUAGE SCHOOLS κ. Γιώργος Μουστόγιαννης ανέφερε ότι «κάθε Σχολείο, ακόμα και όταν ανήκει στην ιδιωτική εκπαίδευση έχει καθήκον να στέκεται σε ζητήματα και να στηρίζει γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς ώστε να προσεγγίζουν και γιατί όχι να λύνουν προβλήματα.
Η ΜοοseDay μας δίνει την ευκαιρία να επικοινωνήσουμε με την κοινωνία και την μαθητική κοινότητα.

Μετά από μια πολύ καλή συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικών Σχολείων της Σπάρτης είμαι στην ευχάριστη θέση να κάνω γνωστό ότι το Σχολείο μας προχώρησε στη Δωρεά βιβλίων στις Βιβλιοθήκες των Συλλόγων των Σχολείων.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία μας που έρχεται να θέσει στο περιθώριο αναχρονιστικές, υλικές και ανταλλακτικές μορφές χορηγίας και προβολής και αποσκοπεί στην εδραίωση σχέσεων εμπιστοσύνης με την μαθητική κοινότητα αλλά και τους Συλλόγους Γονέων.

Σε αυτή την προσπάθειά μας έχουμε, και πάλι όπως και στο παρελθόν, συμπαραστάτες γονείς κι εκπαιδευτικούς που αποτελούν την εγγύηση για ένα καλό αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας μας».

Η εκδήλωση είχε τίτλο «Ένα βιβλίο μπορεί να μας ενώσει όλους!». H κ. Νικολέτα Παπαδοπούλου, Λογοθεραπεύτρια - Σύμβουλος Γονέων από το Κέντρο «Νόησις» ανέπτυξε το θέμα: «Αποχή από το βιβλίο: Τεμπελιά, αδιαφορία ή μήπως κρυμμένη μαθησιακή διαταραχή;» και παρουσίασε ενδιαφέροντα στοιχεία που δείχνουν ότι η σχέση του Έλληνα με το βιβλίο δεν είναι η καλύτερη γεγονός που μοιραία έχει επίδραση στη σχέση του παιδιού με το βιβλίο. Η κ. Παπαδοπούλου πρότεινε τρόπους προσέγγισης του παιδιού με σκοπό την ενθάρρυνση ανάγνωσης σχολικών και εξωσχολικών βιβλίων. Έδωσε αφορμή για συζήτηση κι έτσι άνοιξε διάλογος με γονείς κι εκπαιδευτικούς που οδήγησε σε γόνιμη ανταλλαγή εμπειριών και γνώσεων και σε χρήσιμα συμπεράσματα.