ΚΑΛΑΜΑΤΑ. Η Χοιροτροφία δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από τη δοκιμασία και την κρίση. Οι ελληνοποιήσεις και το ασφυκτικό οικονομικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια αποτελούν παράγοντα εκτόπισης όλο και περισσότερων χοιροτρόφων από την αγορά. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, μια σειρά παραμέτρων καταδεικνύουν ότι ο κλάδος μπορεί να έχει μια τέτοια δυναμική, ώστε, υπό προϋποθέσεις, να αναπτυχθεί και να συμβάλει σημαντικά στην ενδυνάμωση της εγχώριας παραγωγής και της εθνικής οικονομίας.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για τον αριθμό σφαγίων το 2016, η Ελλάδα παρουσιάζει την 12η καλύτερη εικόνα μεταξύ των 28 χωρών της ΕΕ.

Μια κάθετη επιχείρηση (μονάδα παραγωγής – σφαγεία / μεταποίηση – καταστήματα λιανικής) που επιβεβαιώνει τη δυναμική της ελληνικής χοιροτροφίας, που όχι μόνο αντιστέκεται αλλά προοδεύει, απο το 1970, είναι η «Τσικάκης - Γιαννόπουλος» που αυτές τις ημέρες εγκαινίασε το 5ο κατά σειρά κατάστημα της στην Καλαμάτα.

Στην οδό Κρήτης, κοντά στην παραλία της Καλαμάτας το κοινό θα μπορεί πλέον να γεύεται αυθεντικό χοιρινό κρέας που παράγεται στη Σπάρτη (Βορδόνια και Ανώγεια). Ένας υπέροχος χώρος που σηματοδοτεί και τη μετάβαση της εταιρικής εικόνας της «Τσικάκης - Γιαννόπουλος» στη σύγχρονη εποχή.

Στην τελετή εγκαινίων που τέλεσε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος έδωσαν το παρόν εκπρόσωποι των αρχών της Καλαμάτας, συνάδελφοι του κλάδου από την Ελλάδα, επαγγελματίες και επιχειρηματίες από την Καλαμάτα και συγγενείς των εργαζομένων στο νέο κατάστημα.

Σύγχρονος, καλαίσθητος και λειτουργικός χώρος που δίνει την ευκαιρία στο κοινό της Καλαμάτας να έχει καθημερινά ότι επιθυμεί, όχι μόνο από χοιρινό και όπως λέει και ο Λάμπρος Τσικάκης «καθ’ εκάστην μπουζοπούλα» ολόκληρη σε λαχταριστή βιτρίνα… «Aυτό που θα φέρει τον καταναλωτή κοντά μας είναι η ποιότητα του προΙόντος...» τονίζει με νόημα ο Γιώργος Γιαννόπουλος.

Ο Λάμπρος Τσικάκης και ο Γιώργος Γιαννόπουλος έχοντας δημιουργήσει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 500 περίπου στρεμμάτων στη Λακεδαίμονα παράγουν χοιρινό με την απόλυτη πιστοποίηση ποιότητας και καθαρότητας και παραδίδουν στη νέα γενιά της εταιρείας το στοίχημα της ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης.

Η συμμετοχή των Καλαματιανών στα εγκαίνια που γεύθηκαν όλα τα προϊόντα και κυρίως μπουζοπούλα, αποτελεί τα καλύτερα διαπιστευτήρια για μια νέα σχέση εμπιστοσύνης και ωφέλειας. «Ελπίζουμε να ανταποκριθούμε στις απιτήσεις του κοινού...» είπε με χαμόγελο ο Ηλίας Γιαννόπουλος ενώ ο Παναγιώτης Τσικάκης υποδεχόμενος το κοινό, «σήμερα σας καλέσαμε εμείς στο τραπέζι μας με την ελπίδα ότι αύριο θα μας έχετε εσείς στο δικό σας τραπέζι…».

Τέτοιες πρωτοβουλίες και κινήσεις αποδεικνύουν ότι η επιχειρηματικότητα και η τόλμη των Ελλήνων χοιροτρόφων δικαιολογημένα κρατά ψηλά το χοιρινό στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.