ΓΥΘΕΙΟ. Το Επιμελητήριο Λακωνίας, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), διοργανώνει ανοιχτό σεμινάριο, με θέμα «Τεχνικές Πωλήσεων και Διαπραγματεύσεων».

Το σεμινάριο είναι ανοιχτό και απευθύνεται σε όλους εκείνους που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη ώστε να επιτευχθεί μία πώληση, μετατρέποντάς τους σε επιτυχημένους επαγγελματίες πωλητές μέσα από την επαγγελματική εξυπηρέτηση και την βέλτιστη τεχνική πωλήσεων, στοιχεία που αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία σήμερα.

Το Σεμινάριο, διάρκειας 16 ωρών, θα διεξαχθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Λακωνίας (Ξανθάκη 3, Γύθειο,) τις ακόλουθες ημερομηνίες.

Σάββατο 10/03//2018 και ώρες 09:00-17:00 και
Κυριακή 11/03/2018 και ώρες 09:00-17:00


Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο κ. Περικλής Κατριβάνος, κάτοχος ΜΒΑ από το Nottingham Trent University με 20ετή εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων, έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος στα τμήματα πωλήσεων τόσο πολυεθνικών όσο και ελληνικών εταιρειών.

Στους συμμετέχοντες θα αποδοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Κατά την διάρκεια του προγράμματος, οι Εκπαιδευόμενοι, θα έχουν την δυνατότητα να αναπτύξουν τα ακόλουθα θέματα:

Το πλήρες φάσμα των επαφών με τον Πελάτη
1. Η προστιθέμενη αξία των πωλήσεων μέσα από την συμβουλευτική πώλησης
2. Η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών
3. Εστίαση στην προστιθέμενη αξία και όχι στην προϊοντική αξία
4. Δημιουργία πελατοκεντρικής νοοτροπίας
5. Τι πραγματικά ζητάει ο πελάτης από τον πωλητή
6. Τρόπος χειρισμού των παραπονούμενων πελατών
7. Χειρισμός του πελάτη ανάλογα με τον «τύπο του»
8. Πώς να κερδίσετε την αφοσίωση του πελάτη

Θα αναπτυχθούν οι ακόλουθες ενότητες:

1η Ενότητα: Εισαγωγή
Η προστιθέμενη αξία του πωλητή
Οι κανόνες του παιχνιδιού
Τα πιθανά αγοραστικά κριτήρια
Τα στάδια της σκέψης του αγοραστή


2η Ενότητα: Η Προσωπική εικόνα του εργαζομένου
Η σημασία της θετικής στάσης
Προσωπική εικόνα και εξωτερική εμφάνιση
Η γλώσσα του σώματος
Χαρακτηριστικά της φωνής
Η τηλεφωνική επικοινωνία
Ο τρόπος που είμαστε πάντα σε εγρήγορση


3η Ενότητα: Δημιουργώντας Πελατοκεντρική Νοοτροπία
Δημιουργώντας πελατοκεντρική νοοτροπία
Ενεργητική ακρόαση
Συμπεριφορά
Χειρισμός δύσκολων περιπτώσεων


4η Ενότητα: Η Βίβλος των Πωλήσεων
Τι ζητούν οι πελάτες από τους πωλητές
Ο παραπονούμενος πελάτης
Απαντώντας στον πελάτη
Τα 7 στάδια της πώλησης
i. Προσέγγιση
ii. Διερεύνηση αναγκών
iii. Πρόταση – Παρουσίαση
iv. Χειρισμός Αντιρρήσεων (Λογικές αντιρρήσεις - Ψυχολογικές αντιρρήσεις)
v. Κλείσιμο Πώλησης
vi. Cross Selling
vii. After sales (Υποστήριξη / Διατήρηση Πελατών)
Οι κανόνες της πώλησης


5η Ενότητα: Η Απόλυτη Ικανοποίηση του Πελάτη
Παράγοντες ποιοτικής εξυπηρέτησης
Η σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης
Ορισμός ολικής ποιότητας
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής και αναποτελεσματικής εξυπηρέτησης
Ότι κάνετε, κάντε το σωστά από την αρχή/ με την πρώτη
Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο???
Όταν κάτι πάει στραβά
Ενέργειες υποστήριξης
Κερδίζοντας την αφοσίωση του πελάτη
Πως και με ποιο τρόπο αποφασίζει ο πελάτης

Για τα μέλη του Επιμελητηρίου Λακωνίας, με απαραίτητη προϋπόθεση, την ταμειακή τους ενημερότητα, το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 40 € / άτομο, ενώ για τα μη μέλη ή για τα μέλη με ανεξόφλητες συνδρομές προς το Επιμελητήριο το κόστος ανέρχεται στα 70,00€ / άτομο. Η κατάθεση των χρημάτων θα γίνεται στους εξής λογαριασμούς της ΕΕΔΕ:

ALPHA BANK: 8130 0200 2001 992
IBAN GR29 0140 8130 8130 0200 2001 992

EFG EUROBANK ERGASIAS: 0026.0277.71.02000.28310
IBAN GR400 2602 77 000071 02000 28310

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 104/48016104
IBAN GR24 0110 1040 0000 1044 8016 104

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5058-073439-571
IBAN GR88 0172 0580 0050 5807 3439 571

Επιστροφή χρημάτων λόγω αδυναμίας παρακολούθησης του σεμιναρίου από τον αιτούντα δε θα πραγματοποιηθεί.
Το Επιμελητήριο διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την πραγματοποίηση του σεμιναρίου ή να μεταθέσει την ημερομηνία διεξαγωγής του σε περίπτωση που κρίνει πως η συμμετοχή δεν είναι ικανοποιητική. Σε περίπτωση ακύρωσης θα επιστραφεί το χρηματικό ποσό στους αιτούντες.

Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής Αιτήσεων: Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018. Οι αιτήσεις θα κατατίθενται συνοδευόμενες από το αποδεικτικό κατάθεσης των χρημάτων, ταχυδρομικώς, με φαξ στο Νο 2733022008 ή ηλεκτρονικά στο e-mail: gytheioc@otenet.gr. Τα μέλη θα πρέπει να εξοφλήσουν και τις συνδρομές τους προς το Επιμελητήριο

Υπεύθυνη Προγράμματος: Ελένη Γκαραβέλη, Προϊσταμένη Διεύθυνσης του Επιμελητηρίου Λακωνίας
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Επιμελητήριο Λακωνίας, τηλ. 2733022279 κ. Γ. Χαλουλάκο εσωτ. 26 και κα Ε. Γκαραβέλη εσωτ. 5 & e-mail gytheioc@otenet.gr.