ΣΠΑΡΤΗ. Την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017, οι μαθητές της Β’ τάξης, του 5ου 12/θ Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν και να γνωρίσουν τη συνοικία του σχολείου τους, ενώ την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017, οι μαθητές της Α’ τάξης επισκέφτηκαν τη γειτονιά του σχολείου τους και της Γ’ τάξης το Δημαρχείο Σπάρτης, στα πλαίσια σχολικής δραστηριότητας.

Οι μαθητές, λοιπόν, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών της Β’ και της Α’ τάξης, κ.κ. Μουρούτσου Κωνσταντίνου, Κόρακα Ελισάβετ, Γουγουλιά Στυλιανού, Μοίρα Γεωργίας, Μαστρογιάννη Αργυρούλας και Αγοργιανίτη Αθηνάς, επισκέφτηκαν τον ενοριακό Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα, όπου ο ιερέας του ναού, π. Σεραφείμ Κοσμάς τους μίλησε για τα μέρη του ναού, καθώς και για την εορτή των Χριστουγέννων. Στη συνέχεια, επισκέφτηκαν το αρτοποιείο «Μάζη», όπου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη διαδικασία παρασκευής ψωμιού και αρτοσκευασμάτων και να συζητήσουν για την όλη διαδικασία, μίλησαν για την ονομασία των οδών Ορθίας Αρτέμιδος, Τριακοσίων, Θερμοπυλών, Βρασίδου και Θίβρωνος και έκαναν ασκήσεις προσανατολισμού, κατηφόρισαν προς την περιοχή «Ματαλαίικα», είδαν το Αρχοντικό Ματάλα, το κολυμβητήριο Ματάλα … και φυσικά δεν παρέλειψαν να επισκεφτούν και την παρακείμενη του κολυμβητηρίου δημοτική παιδική χαρά, όπου ξεκουράστηκαν, έφαγαν το δεκατιανό τους και έπαιξαν για λίγο.

Οι μαθητές της Γ’ τάξης, με τους εκπαιδευτικούς κ.κ. Απαλοδήμα Αποστόλη, Σκαμνέλη Βασιλική και Αγοργιανίτη Αθηνά, μετέβησαν στο Δημαρχείο Σπάρτης, όπου τους περίμενε στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος Σπάρτης, κ. Ευάγγελος Βαλιώτης. Τα παιδιά κάθισαν στα έδρανα των δημοτικών συμβούλων και αφού ο Δήμαρχος τα ευχαρίστησε για την παρουσία τους, ως άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι και αυριανοί υπεύθυνοι δημότες και πολίτες, συζήτησαν μαζί του για θέματα και προβληματισμούς σχετικά με το Δήμο και τις λειτουργίες του.

Όπως δήλωσε ο Διευθυντής του Σχολείου, κ. Φώτης Πολίτης, οι εξωσχολικές δραστηριότητες και επισκέψεις των μαθητών και μαθητριών υπηρετούν πλέγμα διδακτικών και παιδαγωγικών στόχων, βοηθώντας τα παιδιά μέσα από βιωματικές καταστάσεις που πηγάζουν από καθημερινές ανάγκες και προβληματισμούς του κοινωνικού περίγυρου, να μάθουν αποτελεσματικότερα. Με άλλα λόγια, υπάρχει μια σύνδεση της καθημερινότητας με τη μαθησιακή διαδικασία και αυτή η νέα πνοή καθιστά τα παιδιά ενεργά κοινωνούς στη διαδικασία της μάθησης και στην αναζήτηση της γνώσης.