Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) πραγματοποιεί καμπάνια ενημέρωσης σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης των πλειστηριασμών, εν όψει της έναρξης λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τη διενέργεια των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών.

Σκοπός της ΕΕΚΕ είναι «να βάλουμε φραγμό στα σχέδια των πιστωτικών ιδρυμάτων, τα οποία εκμεταλλευόμενα τις νομοθετικές ρυθμίσεις Κυβέρνησης και Τρόικας, είναι έτοιμα να πετάξουν έξω από τα σπίτια τους δεκάδες δανειολήπτες και οφειλέτες, θύματα της κρίσης».

Γι’ αυτό το λόγο, καλεί όλους όσους έχουν πρόβλημα με την εξυπηρέτηση του δανείου τους να επικοινωνούν μαζί της στο 210-8817730.

«Μια ομάδα από εξειδικευμένους νομικούς, οικονομολόγους και στελέχη της ΕΕΚΕ, θα τους προσφέρει τις καλύτερες δυνατές λύσεις ανά περίπτωση, ώστε να χρησιμοποιήσουν κάθε νόμιμο μέσο για την υπεράσπιση της περιουσίας τους.
Γνωρίζοντας ότι πολλοί από τους οφειλέτες δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα νομικά έξοδα που απαιτούνται, η ΕΕΚΕ εξασφάλισε για αυτούς προσιτά επίπεδα αμοιβών»
, σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της ΕΕΚΕ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το επιστημονικό προσωπικό της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας, έχει ασχοληθεί με χιλιάδες υποθέσεις οφειλετών που αντιμετώπιζαν τον κίνδυνο πλειστηριασμού. Σε όλες αυτές τις υποθέσεις που χειρίστηκε η ΕΕΚΕ, οι οφειλέτες δικαιώθηκαν δικαστικά (στο πλαίσιο του Ν3869/10) ή εξωδικαστικά.

Η ΕΕΚΕ εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές να επικοινωνούν άμεσα μαζί της στην περίπτωση που λάβουν οποιοδήποτε έγγραφο το οποίο τους επιδοθεί ή θυροκολληθεί από δικαστικό επιμελητή όπως πχ. δικαστική απόφαση, διαταγή πληρωμής, απόσπασμα κατασχετήριας έκθεσης κ.α καθώς τα χρονικά περιθώρια αντίδρασής τους από την παραλαβή ή τη θυροκόλληση είναι περιορισμένα και εάν εκπνεύσει το καθορισμένο από το νόμο χρονικό διάστημα, περιορίζονται οι τρόποι άμυνάς τους.

Για περισσότερες πληροφορίες:
• Τel : 210-8817730
• Web: www.eeke.gr
• e-mail: info@eeke.gr
• fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/