ΣΠΑΡΤΗ. Σημαντική διείσδυση στην αγορά επιχειρεί ο Συνεταιρισμός «Λακωνία» με τον χυμό Junior. Σε συνεργασία με την Disney Hellas αναμόρφωσε την συσκευασία, όπου αποτυπώνονται αγαπημένοι ήρωες των παιδιών. Είναι και αυτός ένας τρόπος, και είναι ίσως ο πιο εύστοχος, για να φθάσει ο χυμός στους μικρούς καταναλωτές. Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του «Λακωνία» κ. Σπύρος Παπαδάκος, η ποιότητα του χυμού «Λακωνία» δεν έχει να φοβηθεί τίποτα» αρκεί να φθάσει στον καταναλωτή. Μάλιστα την κίνηση αυτή την χαρακτήρισε ως συμβολή προς τα παιδιά που πρέπει όλοι να φροντίζουμε και να παρακολουθούμε.

Η συνεργασία «Λακωνία» - Disney αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις αλλά και να κάνει γνωστή την ποιότητα των χυμών του «Λακωνία» σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο κ. Παπαδάκος σε ερώτηση του διευθυντή του notospress.gr Η. Μπόνου αυτή η συνεργασία οδηγεί και σε εξαγωγή του προϊόντος μιας και οι συζητήσεις και για αυτό βρίσκονται στο τελικό στάδιο.

Η Διοίκηση και οι μέτοχοι του «Λακωνία» παραβρέθηκαν σε σχετική εκδήλωση που έγινε στο ξενοδοχείο «Μενελαϊον» στη Σπάρτη για την παρουσίαση της νέας συνεργασίας.Κατα την εκδήλωση ενημέρωσαν το κοινό οι κ.κ. Παπαδάκος, Ζαραφωνίτης και Λάζαρης τόσο για τη συγκεκριμένη συνεργασία όσο και για τους στόχους του "Λακωνία" και ζήτησαν τη στήριξη τόσο των ΜΜΕ όσο και του κοινού της Λακωνίας.