ΣΠΑΡΤΗ. Είναι απορίας άξιον. Οι πολίτες της Λακωνίας και μάλιστα 7 στους 10 δεν επιλέγουν για το ταξίδι τους το νέο δρόμο «Σπάρτη – Λεύτκρο» αλλά παραμένουν πιστοί στον Εθνικό Δρόμο Σπάρτη – Τρίπολη. Οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές και να σχετίζονται όχι με τον παλαιό αλλά με τον νέο δρόμο.
Γιατί το 72% των πολιτών ακυρώνει ένα νέο μεγάλο οδικό έργο και συνεχίζει να ταξιδεύει από τον παλαίο δρόμο;
Είναι οικονομικοί λόγοι; Είναι θέμα χιλιομετρικής απόστασης;
Μήπως το νέο έργο, έτσι κι εκεί που έγινε, αφορά όσους κατέρχονται για τουρισμό στην Πελοπόννησο και όχι τους Λάκωνες;

Δείτε τι απάντησαν 214 αναγνώστες του notospress.gr στο ερώτημα:

Ποιόν δρόμο χρησιμοποιείς στο ταξίδι σου για Τρίπολη - Αθήνα:

Εθνική Οδό Σπάρτης - Τρίπολης (παλαιά) 71% (153 ψήφοι)

Σπάρτη - Λεύκτρο (Μoρέας) 27% (58 ψήφοι)

Άλλον 1% (3 ψήφοι)

Οι αριθμοί προβληματίζουν γιατί πίσω τους φανερώνουν απόρριψη του νέου δαπανηρού οδικού έργου. Από τους 214 οδηγούς οι 153 αρνούνται να αποδεχθούν το νέο έργο.
Ο Μορέας προφανώς έχει τεράστιο έλλειμμα ενημέρωσης του κοινού. Προφανώς οι πολίτες είναι διστακτικοί, υπολογίζουν το κόστος καυσίμων και διοδίων, τα περισσότερα χιλιόμετρα και απορρίπτουν το «Σπάρτη – Λεύκτρο».


Αυτό σε βάθος χρόνου μπορεί να σημαίνει «χρεοκοπία» της επένδυσης με ότι μπορεί να σημαίνει για την πολιτική στα διόδια αλλά και τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Αν η τάση των Λακώνων, ιδιωτών κι επαγγελματιών οδηγών, δεν αναστραφεί τότε οι αρχές αλλά και οι Λάκωνες θα βρεθούν ενώπιον μιας δυσάρεστης διαπίστωσης: το έργο έχει γίνει για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένους κλάδους, ίσως και συγκεκριμένες περιοχές, πλην Λακωνίας.

Αν δει κανείς προσεκτικά τις πρόσφατες φωτογραφίες από τον δρόμο Σπάρτη – Τρίπολη θα αντιληφθεί ότι υπάρχουν δεκάδες λόγοι που δεν θα έπρεπε να επιλέγεται από τους οδηγούς. Στροφές, βραδυπορίες, επικίνδυνα σημεία, ανύπαρκτη υποστήριξη, κ.λ.π. Φαίνεται όμως ότι οι αρνητικοί λόγοι που έχουν προκύψει στο νέο οδικό δίκτυο «Σπάρτη – Λεύκτρο» είναι πολύ πιο ισχυροί και σημαντικοί στην αποθάρρυνση των οδηγών. Μάλιστα πληροφορούμεθα ότι γίνονται μετρήσεις και στα δύο δίκτυα προκειμένου να αποτυπωθεί κι επίσημα αυτή η μεγάλη διαφορά.