Όταν οι γυναίκες γνωρίσουν το Ίντερνετ, δύσκολα μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς την καθημερινή τους περιήγηση στον Κυβερνοχώρο. Στην πλειονότητά τους ιδιωτικοί υπάλληλοι, γύρω στα 30, χρησιμοποιούν το Δίκτυο κυρίως για να συγκρίνουν τιμές προϊόντων που τις ενδιαφέρουν, ενώ στις γιορτές, ψωνίζουν τα περισσότερα δώρα τους από το Ίντερνετ.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μεγάλης έρευνας για τη σχέση γυναικών και Διαδικτύου, που διοργάνωσε ένα από τα πιο γνωστά γυναικεία site, το αμερικανικό «Women. com», στην οποία συμμετείχαν γυναίκες από πολλές χώρες φαίνεται ότι οι 7 στις 10 γυναίκες που επισκέφτηκαν τις σελίδες του απαντώντας στις ερωτήσεις, δήλωσαν ότι δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς το Ίντερνετ.

Οι περισσότερες από αυτές διανύουν την τέταρτη δεκαετία της ζωής τους, είναι παντρεμένες και έχουν εισόδημα υψηλότερο του μέσου όρου.

Στην πλειονότητά τους, ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σερφάρουν περισσότερο όμως για να συγκρίνουν τις τιμές όσων προϊόντων και υπηρεσιών τους ενδιαφέρουν, παρά για να ψωνίσουν. Το 73% προτιμά τις ηλεκτρονικές αγορές χάριν ευκολίας και ταχύτητας.

Πάντως, στις γιορτές οι ειδικοί πιστεύουν ότι οι γυναίκες είναι αυτές που κάνουν τα περισσότερα ψώνια τους online, αποφέροντας τα μεγαλύτερα κέρδη στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ο αριθμός των γυναικών που αγοράζουν δώρα από το Ίντερνετ έχει εξαπλασιαστεί. Οι γυναίκες εξοικειώνονται με τις αγορές online και την ασφάλεια των συναλλαγών. Μόνο στην Αμερική, περισσότερα από 40 εκατομμύρια γυναίκες χρησιμοποιούν το Δίκτυο, ισοφαρίζοντας τους άνδρες χρήστες.

Αντίστοιχα, έρευνες δύο ελληνικών γυναικείων περιοδικών, που δημοσιεύονται αποκλειστικά στο Ίντερνετ, δείχνουν ότι οι περισσότερες Ελληνίδες του Δικτύου είναι ηλικίας 26-35 χρόνων, ιδιωτικοί υπάλληλοι, άγαμες και μένουν στην Αθήνα. Στην πλειονότητά τους, μπαίνουν στο Ίντερνετ από τον υπολογιστή τους στο γραφείο και προτιμούν να ενημερώνονται κυρίως για θέματα μόδας, ομορφιάς, υγείας και σεξ. Οι περισσότερες έχουν χρησιμοποιήσει το Δίκτυο για αγορές προϊόντων.

Τα CD, τα βιβλία, τα καλλυντικά και τα δώρα είναι οι κατηγορίες αγορών στις οποίες δείχνουν τη μεγαλύτερη προτίμηση.

Η δημοσίευση δύο γυναικείων περιοδικών (Fe-mail.gr, Woman-today.gr) στο ελληνικό Ίντερνετ, είναι μία ένδειξη του αυξημένου ενδιαφέροντος των Ελληνίδων για τον Κυβερνοχώρο. Οι υπεύθυνοι και των δύο αναφέρουν τις επισκέψεις χιλιάδων χρηστών (η αναλογία γυναικών - ανδρών είναι περίπου επτά προς τρεις) κάθε μήνα.