Για τους πολίτες μπορεί να φαίνεται ως ξεκαθάρισμα λογαριασμών ο θόρυβος και τα δημοσιεύματα που αφορούν στα κονδύλια που «μοιράζει» η περιφέρεια Πελοποννήσου στα ΜΜΕ.

Για τον κλάδο όμως των ΜΜΕ είναι μια ακόμα σοβαρή αποκάλυψη για τον τρόπο με τον οποίο η Περιφέρεια Πελοποννήσου διανέμει χρήματα που προορίζονται για τα ΜΜΕ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «ΣΗΜΕΡΑ» η περιφέρεια με τις ευλογίες της Αντιπεριφερειάρχου κ. Νικολάκου «μοιράζει» 40.000 ευρώ σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα με κριτήρια που προκαλούν.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα οι αρμόδιοι υπάλληλοι της Περιφέρειας που ενέκριναν τη διανομή έκρινα για παράδειγμα ότι στη Λακωνία το ραδιόφωνο με την μεγαλύτερη ακροαματικότητα δεν είναι ούτε το Νότος 94,9, ούτε ο Fly 89,7, ούτε ο Πολιτεία 90,7, ούτε ο Star 94,1, ούτε ο ΑΝΤ1 Ν Ελλάδος.

Το ραδιόφωνο με την μεγαλύτερη ακροαματικότητα δεν είναι κανένα από τα παραπάνω, που έχουν και διαδικτυακή εκδοχή αλλά το ΕΛΛΑΔΑ fm που λαμβάνει έτσι την μερίδα του λέοντος. Μάλιστα το συγκεκριμένο ραδιόφωνο έκριναν οι ειδικοί της Περιφέρειας ότι είναι ανώτερο σε ακροαματικότητα ακόμα και από ραδιόφωνα άλλων Νομών της Περιφέρειας κι έλαβε γι’ αυτό την επιβράβευση με 1500 ευρώ για την μετάδοση κάποιων μηνυμάτων.
Δεν είναι τυχαίο ότι το συγκεκριμένο ραδιόφωνο λειτουργεί αλλά και χρηματοδοτείται στη «σκιά» του ΕΛΛΑΔΑ TV που λαμβάνει επιπλέον χρηματοδότηση ως κανάλι άλλα 1500 ευρώ.

Η τακτική του Πέτρου Τατούλη και των στενών συνεργατών του σε ότι αφορά τα ΜΜΕ είναι εκτός από απαράδεκτη κι εξαιρετικά επικίνδυνη εφόσον πυροδοτεί και διαμορφώνει τεταμένες σχέσεις με μεγάλη μερίδα του τύπου.
Σε ότι αφορά την μέθοδο με την οποία επιλέγονται τα ΜΜΕ και τα πακέτα διαφημιστικής προβολής που αναλαμβάνουν μάλλον πρόκειται για ευρεσιτεχνία της οποίας την πατρότητα έχει ο Πέτρος Τατούλης και την μητρότητα η Ντίνα Νικολάκου.

Με μια κίνηση διαγράφουν και μηδενίζουν αγώνες ζωής δεκάδων ιδιοκτητών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών.
Σχετικά με τη Λακωνία τόσο ο αντιπεριφερειάρχης κ. Τζανετέα, όσο και ο πρόεδρος του περιφερειακού δηλώνουν άγνοια. Απ’ ότι φαίνεται αυτά τα θέματα τα διαχειρίζεται ο «πρωινός καφές» του Περιφερειάρχη. Συνεπώς την αντικειμενικότητα και πολύ περισσότερο τη στήριξη από τα ΜΜΕ την κρίσιμη ώρα των εκλογών θα την αναζητήσουν στο φλιτζάνι… και όχι βέβαια στα ΜΜΕ που αδικούν και πολεμούν.