Μετά από την διαπίστωση ότι σε πολλά ιταλικά εστιατόρια και πιτσαρίες συχνά προσφέρεται στην πελατεία εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο το οποίο όμως είναι σπορέλαιο χρωματισμένο με χλωροφύλλη χωρίς την ένδειξη στο ... περιέκτη του τυποποιητή οι αρχές έλαβαν τα μέτρα τους.

Το συγκεκριμένο λάδι το προσφέρεται σε επιτραπέζια μπουκάλια χωρίς ετικέτα, κι αυτό μάλιστα σε μια περίοδο με υψηλό τουρισμό όπως το καλοκαίρι, το ιταλικό Υπουργείο Γεωργίας για να καταπολεμήσει αυτό το φαινόμενο απάτης του καταναλωτή, οργάνωσε μια καμπάνια εντατικών ελέγχων του Κεντρικού Οργανισμού καταστολής των νοθειών που άρχισε στις 18 του Ιούλη και θα τελειώσει στις 16 Σεπτέμβρη.

Στόχος της καμπάνιας η επίβλεψη του κυκλώματος προμήθειας, ο έλεγχος της ποιότητας του προτεινόμενου ελαιολάδου και η προσφορά του στην πελατείαμόνον σε περιέκτης με ετικέτα. Στα 400 προϊόντα που ελέγχθηκαν το πρώτο δεκαήμερο διαπιστώθηκαν πάνω από 10 δείγματα με ανωμαλίες.

Επειδή η οικονομική κρίση είναι «μητέρα» πολλών κακών οι Έλληνες παραγωγοί και τυποποιητές ελαιόλαδου είναι ανήσυχοι για την εμφάνιση του φαινομένου και στην Ελλάδα και κυρίως σε αγορές και περιοχές όπου είναι εύκολη η διοχέτευση τέτοιου λαδιού. Δηλαδή περιοχές τουριστικές που απέχουν από τους τόπους παραγωγής ελαιόλαδου.

Επισημαίνουν μάλιστα οι Έλληνες ελαιοπαραγωγοί και τυποποιητές ότι κάτι τέτοιο θα έδινε το τελειωτικό κτύπημα στην φήμη του ελληνικού ελαιόλαδου, γι’ αυτό και καλούν τις αρχές σε επαγρύπνηση.

* Τα άρθρα δεν απηχούν απαραίτητα τη γνώμη του notospress.gr