Οσμή σκανδάλου φαίνεται να έχει η υπόθεση με το ελαιόλαδο που διακινεί εταιρεία σε ράφια καταστημάτων των Η.Π.Α. Συγκεκριμένα μια «ευφυής» εταιρεία είχε – και υλοποίησε – την ιδέα να τυποποιήσει έξτρα παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας με την επωνυμία «Λακωνία». Το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ γεύεται ελαιόλαδο άγνωστης ποιότητας, αφού είναι και φθηνό, έχοντας την εντύπωση ότι είναι «λακωνικό». Το θέμα έχει απασχολήσει ιστοσελίδες στο διαδίκτυο και αναμένεται οι αρμόδιες Αρχές και Υπηρεσίες να αφυπνιστούν και να προστατέψουν την φήμη του λακωνικού και μεσσηνιακού ελαιόλαδου. Το συγκεκριμένο ελαιόλαδο προσφέρεται σε μεταλλικές συσκευασίες και δίνει σαφέστατη εντύπωση ότι είναι ελληνικό και μάλιστα «λακωνικό». Το θέμα πρέπει να απασχολήσει τόσο την Λακωνική Διοίκηση όσο και την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών που θα πρέπει να προσφύγουν στις αρχές που καθορίζουν τους νόμους του Εμπορίου και των ονομασιών στις συσκευασίες.

* Τα άρθρα δεν απηχούν απαραίτητα τη γνώμη του notospress.gr