ΤΡΙΠΟΛΗ. Δηλώσεις αναφορικά με το τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου, φέρεται να έκανε ο Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης στα πλαίσια της συνεργασίας που είχε με τους Γερμανούς που επισκέφθηκαν την Πελοπόννησο.

Ο κ. Τατούλης φέρεται να τόνισε ότι «η στόχευση της Περιφέρειας είναι η ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού αλλά και η αλληλεπίδραση των τουριστών με τους κατοίκους, ανταλλάσσοντας απόψεις και εμπειρίες»

Αυτό θα επιτευχθεί, προφανώς, με τη συγκεκριμένη τακτική διανομής διαφημιστικών κονδυλίων σε συνεργαζόμενα ΜΜΕ, site και blogs μέσω των οποίων η Περιφέρεια θα προωθήσει το μεγάλο «Π» της καμπάνιας που θέτει στο κέντρο της την Πελοπόννησο.

Μετα από «προσεκτική» έρευνα του επιτελείου του κ. Τατούλη, επελέγησαν συγκεκριμένα Μedia τα οποία θα προωθήσουν αυτή την καμπάνια και τα οποία θεωρούνται πλέον στενοί συνεργάτες του Περιφερειάρχη, με στόχο την επίτευξη των οραμάτων και προγραμμάτων του.

Οι επιτελείς Τατούλη έχουν εμβαθύνει στην πρωτότυπη αυτή επικοινωνιακή πολιτική σε βαθμό που να λαμβάνουν τη θέση του «τουρίστα», έτσι ώστε να επιτύχουν τα μεγαλύτερα δυνατά αποτελέσματα στην επικοινωνιακή πολιτική. Έτσι θα κατορθώσουν να ανταλλάξουν απόψεις κι εμπειρίες με τους πολίτες της Πελοποννήσου που θα φανούν χρήσιμες και για την πολιτική προοπτική του Πέτρου Τατούλη. Άλλως πώς;

Φυσικά η καμπάνια δεν έχει αρχίσει ακόμα, γι’ αυτό και δεν έχει γίνει αντιληπτή η παραμικρή αρχή και αξία τόσο της καμπάνιας όσο και της συνεργασίας με τα Media…